19.časť

41 11 1
                                    

Zaspala som. Ráno ma zobudil mobil. Harry čo chce! ,, Prosím?" zdvihla som. ,, Ash! Kde si ? Za dve minúty zvoní!" ,,A do riti." povedala som a zvesila som mobil. Rýchlo som sa obliekla. Obliekla som si. Fialové topánky,kokteilové šaty, fialový opasok s finálovými náušnicami. Spravila som si vysoký cop. A išla som do školy. Prišla som na 9:15. Meškala som iba 15 minút ešte že máme Angličtinu. ,,Prepáčte že som meškala." povedala som keď som otvorila dvere. ,, To nič. To nič" vravel pričom mal oči v mojom výstrihu. Prevrátila som oči a sadla som si do zadnej lavice. Hodinu som vnímala ale ked učiteľ napísal na tabuľu My mum is dead, rozplakala som sa. Robila som že spím no stále som mala v hlave mamu. Strašne mi chýba.

************ víkend ráno (sobota)**********

Prebudila som sa na zvonenie môjho mobilu. Bolo to budenie. Vstala som sa. Do riti aj z budíkom! Nenávidím to zvonenie. Pozrela som sa okolo seba a uvedomila som si že všetko sú len hromady krabíc a haraburdov. Začala som to pekne skladať keďže dom predávam nabudúci víkend.

On my zobral to na čom mi záležalo fajn tak ja mu tiež zoberiem načom mi záleží. Usmiala som sa. Behala som po izbách či som tam nenechala nejaké maličkosti a cennosti a cennosti. A zabudla som tam krásny zlatý náhrdelník. Keďže som mala zlaté doplnky tak som si ho zobrala. Bol naozaj prekrásny. Prišla odnášková otvorila som dvere a vtom tam stály Niall, Louis, Harry, Liam, Carmen a Lukas. ,,Prekvapenie." zvolali jednohlasne.

,,Ale. Ale ja som volala službu." povedala som zo smiechom. ,, Áno ale my sme ju odvolali." povedal Louis.

***********Večer**********

Všetko je už hotovo. Konečne!Zrazu sa otvorili dvere z obývačky a v nich Louis. ,, Párty!" zvrieskol na nás. Začali sme tancovať. Keď zrazu sa narodila pomalá pesnička. Harry prišiel ku mne a povedal: ,, Smiem prosiť?" ,, Áno smieš."

Ďakujem :* Ďakujem vám veľmi pekne<3 že má tak strašne podporujete a že mi dávate silu písať :-) Ďakujem za 400+ čitateľou :) Ste moji anjeli :-) Vote&Comment :) *Lara*

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat