Nechcela som sa o tom rozprávať. S nikým! Vošla som do dvora pred Zaynov dom. Strela som. Obišla som ho asi 500-krát. Nepomáhalo to. Vyšla som s dvora na ulicu. Ľudia vychádzali s kostola. Bola som vazne naivná ak som si myslela že ten farár bude v pohode. Už na prvý pohľad vyzeral divne. Tak zlo a nepríčetne.Prechádzala som sa po úzkom chodníku. Pozerala som na rodiny okolo mňa . Boli stasné a veselé. Je mi ľúto že ja už nikdy nič také nezažijem. Veď bývam so svojim priateľom ako krava. Rozplakala som sa na pohľad jednej rodiny vyzerala šťastne. Bežala som do parku sadla som si dmňa najbližšiu lavičku. Mobil mi zvonil celý čas. Vypla som ho. Položila som si hlavu do dlaní na kolenách. Bolo mi zle ako keby sa so mňa vylial všetko šťastie. Zacítila som ako sa na mojej hlave niečo objavilo. Bolo to malé. Skrátka veľmi krehké. Zdvihla som hlavu a uvidela som pri sebe malé dievčatko. oRozplakala som sa a ona mi povedala: ,, Neplač Ashley." Udivene som zdvihla hlavu. ,, Odkiaľ poznáš moje meno? Kto vlastne si?" spýtala som sa dievčatka. ,, Umelá ti mamka rovnako ako moja.A som Zaynova kamarátka Často mi o tebe rozpráva. Teraz sa budeme vídať každý deň." milo sa usmiala. Tak trošku viac som nepochopila ako to myslí. ,, Ako každý deň?" opäť som jej položila otázku. ,, Zayn ti nepovedal? Keď mi umelá mamka začal sa o mňa starať on." spokojne odpovedala. ,,Ináč som Christina." dokončila. ,,Teší ma." chvíľu sme sa rozprávali. Zacalo sa zotmievať. ,, Ashley nejdeme ja sa ešte musím učiť." ,, Anjelik veď je začiatok roka nemusíš sa ešte učiť." pohladila som ju po tvári.,, Ale ja sa učím o mesiac vopred. Chcem si byť istá že budem mat samé jednotky." bola chvíľu ticho."To ma naučil Zayn." pobavene som na ňu pozrela. ,, On,on ti to povedal? A vlastne ma zaujíma, čo sa ti najhoršie stalo v škole? Neviem prečo sa pýtam ale keď sme sa dostali na tému škola tak to chcem vedieť." usmiala som sa a chytla som ju za rúčku. ,, Najhoršie v škole sa mi stalo to že............ som mala jednu chybu v písomnej práci." povedala nahnevane. Začudovala som sa lebo používa odborné slová a mala iba jednu chybu. Neviem načo sa sťažuje. V jej veku som bola vďačná za dvojku. Bola som už ticho pretože sme boli už pri dverách.
Prepáčte že taká krátka ale v noci som písala tak sa mi už nechce :) Som strašne rada že viac a viac ľudí začína čítať moje príbehy :-) Thank you :-D Tak comment please XD Viac volte prosím :-X toť vše diky za prečítanie ;-) (Táto časť bola písaná na mobile)
ČTEŠ
Best friends and one new love
De TodoŽivot mladej Ashley Greenovej je ťažký. Umrie jej mama, a jej priateľ je drogový díler. No ona je silná všetko rýchlo vzládne! Samozrejme zo svojimi priateľmi Jamesom a Harrym. Ale chcú byť niečo viac ? Dočítate sa v románe Best friends and one new...