12. časť

73 13 1
                                    

,, Ashley Greenová. Poď sem." začala tým jej chrapľákom. Ja som len prevrátila oči. Prišla som k nej a hodila som môj zošit o jej stôl. ,, Moja ty o robíš? Zober ten zošit, a choď si sadnúť a potom sa vráť. " povedala  zo žilkou na hlave. Ja som sa len pri otočke na peäte zachmurila. Prevrátila oči,a išla si sadnúť na miesto. Potom som sa ako debilko sa postavila. A odkráčala ku krakenovy. ,, Ani to nebolelo." vôbec sa na mňa nepozrela. Mohla by som jej povedať milión vecí ktoré nesmiam povedať. ,, Moja milá toto je čo? Ani jedna. Ty opica malá faganska čo si osebe myslíš. Ja toto tolerovať nebudem.A este mi povedz to sa ako obliekaš. Jak pouličná štetka." vyrušila som ju v jej reči ,, Vážená pani učiteľka mne tu nebudete nadávať do opíc a šestiek. Ja niesom vaša dcéra ani nič tak sa láskavo spamätajte!" odpalkovala som ju. Natočila som hlavu ku laviciam a všetci počúvali náš rozhovor. Pozrela som na učiteľku a tá zo žilkou na čele ktorá išla prasknúť hľadala niečo na stole. Našla blok a tam boli nejaké papiere. Niečo na nich písala a potom mi ho podala zo slovami: ,,Mladá dáma si poškole !"Hodila som na ňu len škaredý pohľad a zobrala som si zošit.

******* Harry *******

Milujem ju. Oficiálne sa to potvrdilo milujem Ashley Greenovú.

Super zakončenie práve v najlepšom vidite takto sa to robí a teraz to čo vždy Volte&Comment   *Lara*

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat