20.časť

40 10 1
                                    

Obmotala som si ruky okolo jeho hlavy a on si ich obmotal okolo môjho pásu. Začali sme tancovať. Obidvaja sme zatvorili oči. Zapreli  sme sa o toho druhého čelo. Dôkladne sme počúvali hudbu. Bolo to dosť romantické ale nieje veľmi vhodné aby som ho milovala. Zistilo sa kto mi zabil mamu. Rozišla som sa z človekom ktorý je díler a zároveň mi zabil mamu. A toto nie je najlepšie riešenie. Bolo už niečo po pesničke. Zaplatiť sa nová. Otvorila som oči. Načo Harry ich o niekoľko sekúnd otvoril tiež! S perami sme boli asi centimeter od seba. On si sadol na gauč. A ja som sa s Carmen začala vrtieť na stole. Všimla som si že chalani pozerajú mne a Carmen buď na kozy alebo na zadok. Jedine Harry sa mi pozeral do očí. A Louis sa pozeral zase do Carmeniních. Prešli asi dve hodiny. Stali sme s Harrym vo dverách. ,,Dnes to bolo fajn." začala som konverzáciu. ,, Áno veľmi fajn." odpovedal svojim hrubým hlasom a objal ma. ,, Harry? Môžem to niečo požiadať?" ,, Áno, jasné." Pri pohľade do jeho očí som sa v nich stratila. ,, Harry nemôžeš tu ostať cez noc. Ja tu nechcem byť sama!" ,, Prečo nezavoláš Carmen?" ,,Neviem. Pri tebe sa cítim bezpečnejšie." Ja som sa usmiala a on zatiaľ prekrútil očami. Vyšla som hore a šla som zo sebou zmyť mamu a hlavne Zayna. Obliekla som sa do pyžama. A zišla dole. Harry už bol v kuchyni a ja som vedela že bude zle. ,,Hmmmmm." odkašľala som si. ,, Prepáč ale robím šalát neviem nájsť nôž." Prevrátila som oči a podala mu nôž. Zatiaľ covon sa venoval šalátu, ja som išla do obývačky na telku. Po približne 5 minútach prišiel Harry a sadol si na gauč. Nabral na lyžičku trošku šalátu a povedal: ,, Ide lietadielko." ,, Harry vieš že sa viem najesť aj sama?" ,,Noa?" Otvorila som ústa. Bola to celkom zábava potom som začala kŕmiť aj ja jeho. Bolo to fajn smiali sme sa a užívali si. Prepla som v telke na iný kanál a tam bol román. Ľahla som si na gauč. ,, Počkaj!" skríkol Harry. Dal preč stolík a rozsiahol gauč. Ľahol si a ja som si ľahla pred neho. Po chvíli sa ma opýtal: ,, Dáš mi aj nejaky vankúš?" ,, Ty chceš spať tu?" opýtala som sa ho. ,, Ja som myslela že budeš spať so mnou. 

Ďalšia časť po dlhej dobe :) prepáčte ale dožívam prázdniny :) keď začne škola budem aktívnejšia :) ďakujem za 500+ čitateľou :) prosím zanechajte komentárik :)

*Lara*

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat