15.časť

49 11 1
                                    

Vstala som s ľadovej zeme a oprášila sa. Pozrela som sa do zrkadla. Videla som tam

mamu. Nikto tam okolo mňa nebol iba ja a jasné biele steny. Bolo pre mňa utrpenie pozerať sa na mamu. ,,Ashley." ozvalo sa zo zrkadla. ,,Mami?" zo slzami v očiach som odpovedala. ,,Ahoj,anjelik. Mám ťa rada a dúfam že na mňa nikdy nezabudneš. ,,Mama. Nieeeee!" skríkla som. A zase sa mi stratila z oči. Horké slzy mi stekali po lícach. Sadla som si na zem a pritlačila som k sebe nohy. Hlavu som si položila medzi kolená ktoré boli blízko u seba.

*********James*********

,, Carmen. Nemala by si ísť za ňou?" ,,Omg! James už sa má to pýtaš asi dvadsiaty krát. Už s tím prestaň. Ja sa chcem najesť ako človek bez neustáleho kecania. Tak ticho!" zvrieskla. Na to sme sa ja,Harry, Zayn a Louis. Ona sa len zamračila a zase začala jesť. Nadvihol som obočie a vstal som od stola. Odniesol som jedlo a bežal som na dievčenské záchody za Ashley. Presne som vedel že tam bude lebo ona tom je stále keď je smutná alebo nahnevá. ,,Ashley," zaklopal som na dvere , " Ashley viem že si tam." ,, Choď preč." odpovedala pričom bolo jasné že plakala. Otvoril som dvere a vošiel som dnu. No to ako už som bol dnu zatvoril som ich. ,, James ty si fakt blázon!" ,,Prečo?" ona nadvihla obočie a odpovedala. ,,Si na dievčenských záchodoch." pousmiala sa.

**********Ashley**********

,,Áno ja viem." povedal dosť agresívne a začal sa ku mne približovať. ,,James, čo je?" on sa na mňa len zhnusene pozrel a strčil má do kabíny. Vyzliekol sa a priložil mi zbraň k hlave. ,,Tak a o tomto sa nikomu nezmieniš. Bude to naše malé tajomstvo. A ak sa to dozviem že toto nieje iba medzi nami tak zabijem teba a všetkých ktorý sú tí blížný!" povedal s ešte vedšou zlosťou. Stiahol zo mňa tričko. ,,Prestaň niee. Prosím." Plakala som. Jemu to išlo do jedného ucha dnu a z druhého von. Začala som sa brániť. On ma trepol po hlave a ďalej pokračoval v svojej nechutnej činnosti. Sťiahol zo mňa šortky aj nohavičky. Znovu som sa začala brániť. Švacol ma po hlave s zbraňou. Viac si už neviem. Prebudila som sa a on si zapínal nohavice. ,,A o toto bude tajomstvo. Ináč bude veľmi zle!" vírazne povedal. Rozboľavená som ležala na studenej zemi. Plakala som že som takýmto spôsobom stratila svoje krásne pannenstvo.

ahojte :) dlho som vám nenapísala :/ ale tu je aspoň táto rýchla časť :) dúfam že sa vám to páči ak chcete takéto zvraty :) dajte mi o tom vedieť :) comment :) a keď zoženiete nejakých čitateľov neuškodí :DDDD tak pa pa pa :)

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat