,, To znelo dosť divne! " zasmial sa. ,, Ja nesrandujem ! " On sa usmial a ďalej pozeral film. Prevrátila som oči.
********Harry*******
Tak rád by som jej povedal áno ale to by má odhalila. Zdalo sa mi to ako chvíľa čo sme pozerali ten film no bolo to dosť dlho. Keď som sa pozrel na Ashley už spala ako batoľa. Po chvíli som sa k nej pritúlil. Ona sa na mňa prevalila. Usmial som sa a zaspal som.
********** Ráno*********
**********Ashley********
Prebudila som sa. Bol to vážne krásny spánok. Pozrela som sa okolo seba, ležala som na Harrym. Ešte spal. O chvíľu sa prebudil. Odtrhli sme sa od seba. ,, Toto nikomu nepovieme!" skríkli sme naraz. Na to sme sa začali smiať. Ja som krútila hlavou a pomaly som išla hore. Harry si obliekal nohavice. Prišla som do svojej izby. Zabuchla som dvere. A pomaly som sa spustila dole. Bože! Ako sa to stalo nepamätám si že by sme spolu niečo mali. Dúfam v to. Obliekla som si krémové šaty k tomu čierny opasok s čiernymi topánkami. Zišla som dole. Harry mi dal na rýchlo urobené špagety. Boli vážne úžasné. ,, Hmm. Harry? Medzi nami sa nič nestalo však ?" povedala som ked som dojedla. ,, Myslel som že to budeš vedieť ty ? Ale ja si to nemyslím." ja som len prikývla a usmiala sa . Pozrela som sa na hodinky a išla som do kostola.
*******Po kostole ( doma) ******
Otvorila som dvere. Vyzula som si topánky a šla rovno na gauč. Prekvapivo bolo všetko poupratované. ,, Harry?" chcela som zistiť či tu nie je. Išla som na jeho obľúbené miesto do kuchyne a prekvapivo tam bol to som nečakala. Sedel tam aj s pizzou. ,,Hawai. Pamätáš?Mali sme sedem." ,, Pamätám. Bola s ňou sranda." usmiala som sa a sadla som si. Harry otvoril pizzu. Začali sme jesť
Dúfam že sa vám časť páčila viem že je po veľmi veľmi dlhej dobe :) dúfame si užívate školu. No teda že vám to ide a že sa držíte ;) chcela by som pozdraviť Romi_269 :) je to moja spolužiačka :) Čiže Romi zdraví tá tvoja sliepka ty prasa moje :*
*Lara*
ČTEŠ
Best friends and one new love
RandomŽivot mladej Ashley Greenovej je ťažký. Umrie jej mama, a jej priateľ je drogový díler. No ona je silná všetko rýchlo vzládne! Samozrejme zo svojimi priateľmi Jamesom a Harrym. Ale chcú byť niečo viac ? Dočítate sa v románe Best friends and one new...