.8.časť

77 12 1
                                    

mobilová storka :DDDDDDD

Nemala m kľúče. ,, Nemáš kľúče že?" opýtala sa ma. Negatívne som pokrútila hlavu. Vytiahla si z vrecka maličký kľúč na ktorom bol Harry. Podala mi ho. ,, Tu máš." ,, To je tvoj kľúč ja svoj nepotrebujem." usmiala som sa. ,, Ja ti ho nechcem dať. Iba otvor dvere." zachechotala sa. Zobrala som kľúče a otvorila. Zayn stál v hale a vydesene na nás pozeral. ,, Kde ste boli? Chris mala si ísť iba kostola aj aj ty Ashley. Kostol nie je do šiestej večer." vyčítavo sa na nás pozrel. ,, Zayn kľud boli sme sa len prejsť. Spolu !" kľudne som odpovedala. Podyšla som k nemu a dala som mu pusu na pery. ,, Idem sa osprchovať." uškerila som sa a vybehla hore.

*******Christiana********

,,Nie vôbec nie je pekná." ironicky som sa na neho pozrela keď som si bola istá že Ashley je hore. ,, Halóóóó! Zayn! Si ty vôbec od kedy tu je na planéte Zemi. Alebo si v láskolende?" opýtala som sa no on stale neodpovedal. Pozeral  dobla ako tupec. Pregúlila som očami a odišla. Po niekoľkých mínutach prišiel Zayn do kuchyne. ,, Neže sa o tom dozvie." ,, Prečo nie veď ked ste frajeri mali by ste si vravieť všetko." nadvihla obočie. ,, Všetko ale toto nie."

******Ashley******

Vošla som do izby a vybrala svoju nočnú košeľu. Hľadala som svoje papuče. Boli pod posteľou. Vedľa nich bola krabica. Chcela som sa pozrieť ked som ju už skoro zahliadla vošie do izby Zayn.

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat