Ocknełam się. Nie wiem co się dokładnie stało. To był sen? Straciłam przytomność? Ile tak leżałam? To się wydarzyło naprawdę? Kim był ten blondyn? Tyle pytań i żadnej odpowiedzi. Dostałam wiadomość.
Nieznany: Coś się stało?
Me: Sama nwm ;=;
*Zmieniono nazwę kontaktu na Emil
Emil: O zmądrzalaś wreszcie reagujesz na moje wiadomości. A teraz tak na serio co ci się śniło że obudziłaś się w takim stanie?
Me: Nwm czy powinnam ci o tym opowiedzieć nie zrozum mnie źle ale ja Cię nie znam
Emil: Kochanie komu powiesz jak nie mi? Swojej mamie? Ona ma swoje problemy i nie chcesz jej jeszcze swój ich dokładać mam rację?
Me: Tak to prawda
Opowiedziałam nieznajomemu mój sen ze szczegółami
Emil: Mam pomysł programy w pytania i odpowiedzi ok?
Me: ymm... a możesz mi wytłumaczyć na czym to polega?
Emil: To proste. Jedna osoba zadaje pytanie druga odpowiada i tak ciągle
Me: A to się przypadkiem nie nazywa rozmowa?
Emil: Mów sobie jak chcesz. To co pogramy?
Me: Czemu nie ja pierwsza.
Me: Masz blond włosy?
Emil: Nie jestem szatynem. Myślisz że dała być rade pomuc osobie chcącej popełnić samobujstwo? Mówiąc prościej samobujcy?
Me: To trudne pytanie. Ale myślę że tak. Nie wieże żeby ktoś naprawdę pragnął śmierci. Masz broń?
Emil: Tak ale tylko dla bezpieczeństwanstwa. Czy popełniłeś samobójstwo jeśli osoba którą kochałaś zgineła?
Me: Nie nigdy nie zrozumiem samobójców. Śmierć nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem. Posiadasz broń legalnie?
Emil: Tak. Bojisz się mnie?
Me: Bardzo się Ciebie boję Emil. Jak zamątowałeś kamery w moim domu i ile ich jest są w każdym pomieszczeniu?
Emil: Zadałeś trzy pytania.
Me: Chcę wiedzieć
Emil: W każdym pomieszczeniu są dwie.
Me: Po co ci one?
Emil: Ej teraz moja kolej.
Me: Odpowiedz!
Emil: Chcę zawsze wiedzieć co się z tobą dzieje i czy wszystko z tobą w pożądku.
Me: Moja mama wie o tobie ?
Emil: Twój ojciec nie był święty.
Me: Co masz na myśli? Znasz go?
Emil: Dowiesz się w swój im czasie a teraz dobranoc bo już późno.
Me: Chcę wiedzieć
Me: Emil!
Me: Odpisz!
Me: Mama mi nic nie mówiła o ojcu. Czuje ze jesteś osobą która może mi pomuc.
Emil: Idź spać.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok prawie 400 słów
CZYTASZ
Porywacz
RomanceOna-17letnia dziewczyna mieszkająca z nadopiekuńczą matką On-20letni mężczyzna O którym nikt nigdy nie słyszał