Dziś byłam umuwiona z Emilem to miało być nasze pierwsze spotkanie. Wczoraj przepisalam z nim pół dnia.
Jest po 16 a ja wciąż nie dostałam od niego wiadomości. Nie wiedziałam gdzie spotkanie się odbędzie ani o której godzinie. Emil był taki tajemniczy. Zastanawiałam się od dawna jak zachowuje się w rzeczywistości.Me: Chyba się pogubilam nasze spotkanie na pewno jest dzisiaj?
Emil: Tak.
Me: Czemu nie pisałeś?
Emil: Czekam aż twoja mama pojedzie do pracy.
Me: Jak mam się ubrać?
Emil: Lubię tą białą spudniczke.Wstałam i poszłam do swojego pokoju. Przeszukalam całą garderobę i nic nie znalazłam.
Me: Którą?
Emil: Wisi na wieszaku po prawej stronie.Wzrokiem powędrowałam w skazane miejsce i znalazłam spódniczka była zwykła klasyczna biała nie wiedziałam że ją miałam. Wzięłam prysznic a do spódniczki dobrałam czarną koszulkę oraz czarne trampki. Spódniczka sięgała do połowy ug. Zrobiłam lekki makijaż uczesalam włosy i wyszłam z lazienki.
Me: Długo mam jeszcze czekać?
Emil: Musimy sobie coś ustalić. Nie zrobię ci krzywdy i masz o tym pamiętać. Nie jestem jak reszta kolesi. Jeśli nie chce odpowiadać na twoje pytanie rozumiesz to i nie ciągniesz tematu. Ufasz mi. Starasz się mnie zrozumieć. Jeśli nas skreslisz pamiętaj że będę walczył. Nikt nie pokocha Cię tak jak ja.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Śmieszy mnie to że myślałam że ta książka jest dobrze zaplanowanai wszystko jest przemyslana a prawda jest taka ze dalej nie wiem jak główną bohaterka może się nazywać. XDD kocham ok pa
CZYTASZ
Porywacz
RomanceOna-17letnia dziewczyna mieszkająca z nadopiekuńczą matką On-20letni mężczyzna O którym nikt nigdy nie słyszał