Melis'in ağzından:
Eve geldim. Yemek faslı falan filan bitince anneme odama çıkıcağımı söyledim. Üst kata çıktım. Kapımı açtım. Ay yanlış kapı.
-Ouvv özür dilerim abii .....
Abim aynanın karşısında üstsüz bi şekilde duruyodu. Hmm yakışıklı abi. Ben böyle ouvv diyincce güldü. E napim eve yeni taşındık. Büyük bi ev üstelik yav ne biliyim.
Odama geldim. Büyük bi odam var. Napıcam ben 4 gün sonra maskeli balo var ama benim ne kıyafetim var ne maskem .....
Harrynin dikkatini çekmem lazım. Sınıfta 10 kişi olmamıza rağmen benim varlığımdan haberi yok desem yeridir. Aslında fiziğim çok güzel övünmek gibi olmasın, ama bunu giydiğim şeylerle gösteremiyorum galiba.
Ama 4 gün sonra güzel olmalıyım. Hemen internetten elbise resimlerine bakmaya başladım, dolayısıyla da maskeye.
Harry'nin ağzından:
Eve geldim. Annem seslendi.
-Geldin mi oğlum?
Bağırdım.
-Hayıııır !
İçeriden gülme sesleri geldi. Küçük erkek kardeşim yanıma geldi. 10 yaşında.
-Abi oyun oynayalım mı??
-Olmaz işim var .....
Annem bağırdı mutfaktan;
-Oğlum yemek yeseydin ??
-İstememm .....
Odama geçtim. Hep böyle yapıyorum ama napim işim var.
Leptopumu kucağıma alıp yatağa oturdum. Arkama yaslandım.
Önce bakalım Facebook, 20 yeni istek . İyi de daha dün girdim her gün geliyo en az 10 istek. Bugun aşmışız. 15 tanesi kız. E tabi popüler olunca..... ;)
Ertesi gün
Melis'in ağzından:
Sınıfa girdim. Yerime geçtim. Arkamda Harry var şuan . Ölmek üzereyim heyecandan. Ama beyefendi telefonla oynuyor. Şapşal. Sınıfta ikimizden başka kimse yok. Arkamdan biri beni yavaşça dürtükledi. Amanın . Yavaşca döndüm. Harry tabiki başka kimse yoktu ki sınıfta. Ölücem heyecandan. Oha gözlere bak.
-Sınav mı var bugün ??
Dedi. Dönem başından bu yana benimle ilk kez konuştu , gerçi 9. Sınıfta da hiç konuşmadı. Yani bu ilk konuşması. Konuş Melis aşık aşık bakma.
-Y..yok Harry.
Olamaz kekelemiştim. Umarım önemsemez. Rahatlamıştı. Çalışmadı heralde.
-Saol ......
Adımı hatırlamaya çalıştığı o kadar belliydi ki. Kafasını kaşıdı. Yok artık 9. Sınıftan bu yana aynı sınıftayız ve adımı bilmiyor mu ? Tamam sınıf 40 kişilik olsaydı neyse de sınıfımız 10 kişi. Gerçekten çok kırılmıştım. Bana bakıp ismimi düşünüyodu.
Sinirle "Melis!" Diye bağırıp o bana şaşkın şaşkın bakarken çıktım sınıftan. Gözyaşlarımı tutamıyordum. Sınıftan çıktığım anda dökülmeye başladı. Tuvalete geldim.
Ben ona onu ilk gördüğüm dakikadan beri aşık olayım, o 9. Sınıftan beri aynı sınıfta olduğumuz halde adımı bilmesin ya da unutsun . OLDUU!! Böyle sınıfta ona bağırdım da iyi ki sınıfta başka kimse yoktu. Yoksa diline düşerdik.
Dağılan makyajımı düzeltip geri gittim sınıfa. Sınıf dolmuştu.Dolmuştu desem de 10 kişiyiz yani herkes gelmişti anlamında. Zilin çalmasına 10 dk vardı. Yerime geçtim. İpek de gelmişti. Olayı şu an anlatamam yeri değil Harry duyar falan. İpekle günaydınlaştık. İpek kitaplarını hazırlamaya başladı. Arkamda bir el yine beni dürtükledi. Amanın ..... Yoksa..... Yavaşca döndüm.
- Özür dilerim. , dedi.
HARRY ? BENDEN ? ÖZÜR ? DİLİYO ? AMANN ÖLÜYOM GALİBA. HEM DE BANDEN ? BENDEN ÖZÜR DİLİYO ? Tamam iyice saçmaladım. En iyisi cevap veriyim. Gülümsedim.
-Önemli değil :)
Gülümsedi. BANA ? GÜLÜMSEDİ? 😱 SENİN.. TİPİNİ .. ISIRIRIM.. ÇOCUK ..
Neyse ki bunları içimden düşündüm. Önüme döndüm.
Vote 'ler ve yorumlar benim için çok değerli ❤️
-Selin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskee
RomanceHarrynin babası Türk, Annesi İngiliz. İngilterede doğdu. Liseye kadar ordaydı. Evde hem ing hem türkçe konustukları için iki dili de biliyor . Zayne gelirsek o da Harry gibi :) Onlar çocukluktan beri arkadaslar :)) Onun da babası Türk annesi İngi...