Maskee 15. Bölüm

132 12 10
                                    

Melis'in Ağzından:

Ne oyunu laan ? Yine mi rezil olcam. Hem daha ikinci dersteyiz.... Acaba hangi saçma oyunu oynatcak.... Dans ettirmesin de. Bu arada öğretmen masasının üstündeki kutu dikkatimi çekti. Kapalıydı ve içi gözükmüyordu.

- Bugün hiç denemediğimiz bir oyun oynayacağız.

Çantasına yöneldi. Haydi bakalım yine hangi saçm... Oha ! Yok devenin bale pabucu! Yok artık daha neler ! Okulda ? Sınıfta? De get hoca ya....

- Yumurtaları gördünüz mü çocuklar ?

Çantasından birkaç kaşık çıkardı. Sınıftan 'yuh' sesleri geliyordu. Ne yani ağzımızda kaşıkla yumurta mı taşıyacağız ?

- Kapıdan öğretmenler masasına taşıyacaksınız.

Oldu başka. Ben kalkmam arkadaş banane hem birilerin önünde rezil oldum yeter.

-Hmm bu kapı tarafıyla başlayalım. İpek, Melis, Harry, Zayn kalkın o dörtlü.

Ne ?? HARRY ? BEN ? BERABER TAHTAYA ?

-Liam, Burçak siz de hadi.

İpekle birbirimize çaresiz bakışlar atsak da mecbur.

İyi de tek kişilik oyun bu kadar kişiyle napcaz?

- Bi de birbirimizin sırtına çıkarak yapıyomuşuz anahshd ne gülerim :D

Diye fısıldadı İpek. Haha sanki gülebilecek. Öyle bi anda hocaya saydırır yani.

Sonra yakışıklı bir ses.... ( Evet yakışıklı bir ses tamam mı sesler de yakışıklı olabilir .... .s )

- Hocam bu kadar kişi ne yapacağız ?

Sesteki karizmaya bak .... Aiyy Harry şarkı söylese nasıl olur acaba ....

-Birbirinizi sırtınıza alıcaksınız. İlk üç grup sizsiniz.

-NE ??

-NE ??

-NE ??

-NE ??

-NE ??

-NE ??

Hay şom ağızlı İpek .... Sınıftan gülüşmeler ....

Hoca Koro halinde 'ne ?' Diye bağırmamıza gülmüş olacak ki tekrar bize döndü.

-Bana kalırsa kız kıza sırta alma zor olabilir. Aranızda anlaşın. Üstteki arkadaşınız ağzıyla kaşıkla yumurta götürmeye çalışacak.

Ya Harry Burçağı veya İpeği taşırsa? Ben bu görüntüye dayanamam. Olmaz. Tamam İpek en yakınım ama ister istemez kıskanırım ben.

Çember haline gelip plan yapmalıydık.

- Kim kimi taşıyacak? Ben bu öküz yavrusunu taşıyamam, dedi Harry Zayni göstererek.

- Hoop yavaş ol koca oğlan ben seni hiç taşıyamam, dedi Zayn.

Biraz kıkırdasak da karar vermeliydik. Kalbim heyecanla çok hızlı atıyordu.

- O zaman ben Melis'i taşırım.

Ne ??!!

BEĞENİLİRSE HEMEN PAYLAŞACAĞIM :)

-Selin

MaskeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin