1. Bölüm:
HARRYNİN AĞZINDAN:
Her zamanki gibi zar zor yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım. Tabi önce telefonu elime aldım. Zaynden mesaj:
' dostum uyandın mı'
Cevap belli tabiki. Cevap verdim:
'Hayır'
Giyinip saçımı yapmaya başladım. Ovv bugun yine çok yakışıklıyım ;) kız olsam bana aşık olurdum valla ....
Sınıfa geldiğimde En arka sıraya geçtim. Zayn de geldi yanıma.
' Günaydın dostum !...' Dedi Zayn.
'Günaydın kanka.' Dedim.
'Kanka koridora çıkalım benim Larayı bulmam lazım'
'Şu senin şu günlerde taktığın kokoş kız mı abi ben kızlardan anlarım o kız sana uygun değil'
Havalı havalı sırada yayıldım ;)
O da biraz yayılıp
' Olum fıstık gibi kız nesi uygun değil '
' bi kere o çok kişiyle çıkmıştır hem o seni kullanıyordur eminim, popüler olmak için '
Bu konularda bilmiş bilmiş konuşmak hoşuma gidiyor ne diyim :D
' biz de onları kullanıyoruz dostum bunu unutma ;)' dedi.
E haklı şimdi :)
Bizim sınıf dolmaya başladı . Gerçi zaten toplam 10 kişiyiz ne dolacak değil mi :D
Aha yine çatlak Faruk hocanın dersi yandık -,- Kafanızda deli hoca tipi tasarlayın. Heh aynen ondan.
Sınıfa atladı resmen hepimiz bi irkildik tabi. Bi de sınıf hocamız düşünsenizee 😞
'Günaydın dostlarımm !! Bir matematik dersine daha hoşgeldiniz !!' Devam etti.
'Arkadaşlar öncelikle bir duyurum var biliyorsunuz yılbaşı yaklaşıyor ve okulumuzda bir etkinlik yapmayı planlıyoruz. Bir maskeli baloo :D evet ! Bir maskeli balo! Ve dört gün sonra ! Cuma günü.'
Sınıfta konuşmalar başladı. Hoca susturup biraz ders anlattı.
'Kalk kızım tahtayaa !!'
Eliyle burçakı gösterdi yani gösterdi derken resmen gözünün içine soktu.
'Burçak nasıl sence ....' Diye fısıldad ı Zayn.
'Fena değil' dedim.
Bu arada Burçak, hocanın tahtaya yazdığı soruya bakıyordu. Cidden bakıyordu bi eylem yoktu sadece bakışıyorlardı. Aynı ben. Sonuçta soruya bakıyosun harf kaynıyo soru.İçinde bazen sayı dahi olmuyo ve cevap sayı isteniyo.
Burçak yapamayınca yerine oturdu. Hoca İpekin önüne atladı.
'Kalk bakalım'
Zayne eğilip ' peki ya İpek ?' Dedim
' yok ya tipim değil sessiz bi kız' dedi.
Bu sırada İpek soruyu çözmüştü. Vay canına.
Hoca şimdi de Melis in önüne atlayınca kız sıçradı resmen :D
MELİSİN AĞZINDAN:
Abi korkuyorum işte ne diye önüme atlıyorsun be hoca. Soruya baktım. Basit bir soruydu. Çaktırmadan arkama baktım. Harrylerin tarafa. Zaynle konuşuyorlardı. Önüme dönüp cevaplamaya başladım.
HARRYNİN AĞZINDAN:
Zayn eğilip 'Peki bay çok bilmiş sence Melis nasıl ?' Dedi.
Bunu düşünmemiştim daha önce ona hiç dikkat etmemiştim sessiz bi kız sonuçta.
' düşünmedim daha önce, tipim değil işte' dedim.
MELİSİN AĞZINDAN:
Soruyu çözerken zil çaldı. Hoca sınıftan çıkınca yerime yöneldim. Harrylerin önündeydik İpekle. Ah yine mi bu sarışın kız. Yine Harrye gidiyor :( Zayn gidince yanına oturdu. Önüme dönük olmama rağmen kulağım ve aklım arkadaydı.)
'Merhaba tatlım' dedi Gülçin.
'Günaydın bebeğim....'
Harry bebeğim deyince benim kafa hafif arkaya kaydı.
Dudağına yöneldi. Yine gözlerim dolmaya başlamıştı. Hayır bu sefer ağlamıycam , önüme döndüm.
Beğenilirse devam edeceğim :)))))
-Selin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskee
RomanceHarrynin babası Türk, Annesi İngiliz. İngilterede doğdu. Liseye kadar ordaydı. Evde hem ing hem türkçe konustukları için iki dili de biliyor . Zayne gelirsek o da Harry gibi :) Onlar çocukluktan beri arkadaslar :)) Onun da babası Türk annesi İngi...