Maskee 6. Bölüm

254 17 0
                                    

Melis'in ağzından:

Balo yerine vardık, çok şık bir yerdi. İçeriden müzik sesleri geliyodu. İkimizin yüzünde de sıkıca bağlanmış maskelerimiz vardı. Tanınmayız umarım.

İçeri girdiğimizde bir masaya geçtik, yanımıza da maskeli kızlar geldi, tanıyamadık ama nasıl olsa sadece aynı masada olcaktık yani tanımam gerekmiyodu. O kapıdan giren HARRYLE ZAYN mi!!??....

Harry'nin ağzından:

İçeri girip bi masaya geçtik. Yine çok yakışıklıydım. Hmm kibir sıfır bende fark etmiş olacağınız gibi.....

Gözüm yan masadan bi kıza takıldı. Pembe maskeli. Ouuv Tanrım çok güzell , uzun saçları kalçasının biraz üstünde, bacaklar desen muhteşem, kim ki bu ? Ben daha önceden görmemiştim. Kesinlikle görmemiştim. Görsem tanırdım.

Kesinlikle farklıydı. Diğer kızlardan. Kesinlikle. Çok daha güzeldi....

Yanındaki siyah maskeli arkadaşıyla konuşup gülüşüyolardı. Zayn e baktığımda o da benim baktığım yöne bakıyodu. Anında konuştum:

-Pembeli maskeli benim.

O da gözünü hiç ayırmadan:

-Zaten ben siyahlı maskeliye bakıyorum dostum, dedi.

Gözüm sürekli pembeli maskeli kıza kayıyodu....

Önümüze yemekler getirilmişti, biz yedikten sonra kaldırdılar. Gözüm sürekli ondaydı, hatta arada o kadar dalıyodum ki yanıma gelen kızları duymuyodum.

Romantik bi şarkı çalmaya başladı. Birden ayağa kalktım, Ben de ne yaptığımı bilmiyodum, ayaklarım beni o Kızın yanına götürdü....

Yanına geldiğimde bana döndü. TANRIM? O GÖZLERR ! ÇOK GÜZEL GÖZLERİ VAR ! Masmavi..... Heyecan bastı.

Elimi uzattım göz kırptım ve gülümseyerek ' Dans ?' Diye sordum.

Güldü, bir insan gülerken bu kadar güzel olabilir mi ?? Hem de yüzünde maske varken ??!!

Elimi tuttup kalktı. Elimi tuttuğunda çok garipcesine mutlu hissettiğimi fark ettim. Heyecanlanmıştım.... O da heyecanlanmıştı, hissediyorum.....

Kokusu beni kendimden geçirmişti.

Dans pistine ilerledik, dans eden birkaç çift vardı. Geldiğimizde elimi beline doladım, o da ellerini boynuma, ne kadar zarifti....

Biraz daha kendime yaklaştırdım onu,

- Sen kimsin ?, diye sorduğumda gülerek cevap verdi:

-Maskeli kız....

Birden dans eğitimi aldığımı hatırladım, ne cesaret bilmiyorum ama birden kızın elinden tutup yana doğru açılmasını sağladım, sonra döndürerek ayağına çelme takıp yatırdım.

Onu ben mi yaptım ?!

Şaşırmış, ama hoşuna gitmişti.... Gülümsedi. Şarkı bitince nazikçe onu kaldırdım, gülümseyerek masasına gitti.....

Bense o anın etkisindeydim hala .... Zaynin yanına gittim. Zayni dürttüm, bi noktaya dalmıştı.

-Zayn, zayyn aloo dostuum hey harryden zaynee aloo....

Yok ya bu duymuyo, onun baktığı tarafa baktım. Siyah maskeliye bakıyodu. Yanında da pembeli maskeli kız var. Gülüyolar. Ben de Zayn e katılıp onlara bakmaya başladım. Oooo o gözlerr .....

Melis'in açısından:

Aman Tanrım ! Onunla dans etmiştim ! Çok çok heyecanlıydım umarım belli etmemişimdir. Şuan titriyorum resmen hande bana Zaynle bakışmalarını anlatıyo. O kadar dalmışız ki konuşurken bi anda kafamı çevirmemle Harryle göz göze gelmem bir oldu. Yanlış anlamayın uzaktan. Hemen kafamı çevirdim utanıyorum kızmayınn. Maske ona bir yakışmış anlatamam. YERİMSSSS.

Harry'nin ağzından:

Büyülenmiştim. Tanrım ! Böyle biri olamaz !

Tatlılar servis edilmeye başlamıştı. Dışarıdaki, lavobodaki tüm insanlar salona gelmişti. Gözümü maskeli kıza çevirdiğimde ayaklanmıştı. Çantasını boynuna taktı. Siyahlı maskeli kıza bişeyler söyledi. Galiba lavoboya gidecek.

TAKİP ETMELİYİM.

--------------------

YENİ BÖLÜM HAZIR VOTE SAYISI 18 OLUNCA GELECEK :)

-Selin

MaskeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin