Maskee 16. Bölüm

222 15 22
                                    

Melis'in Ağzından:

-Melisi ben taşırım.

Ne ?!?! İpeğin şaşkın gözleri bana döndü.

-Ben de İpeği taşırım.

Ne ?! Benim şaşkın gözler İpeğe....

-Ben de Burçağı taşıyım bari, dedi Liam.

NE YANİ BEN ŞİMDİ HARRY'NİN SIRTINA MI BİNİCEM ?? İPEK DE ZAYNE Mİ BİNİCEK?? BEN.... HARRYNİN YÜZÜNE BAKMAKTAN UTANAN BEN ONUN SIRTINA....

Şuan titriyo bile sayılabilirim.

-Anlaştık o zaman ?

Dedi Liam. Hepimiz onaylayınca hocadan kaşıkları aldık. Ben ağzımda tutucaktım. Harryse beni taşıyacaktı. Aiyy düşününce bile titriyorum. YA KİLOLU OLDUĞUMU SÖYLERSE ? HERKES ZAYIF OLDUĞUMU SÖYLER, AMA YA O KİLOLUSUN DERSE?!

Harrynin yanına geçtim. İpek Zaynin, Burçak da Liam'ın yanına geçti.

Umarım titrediğimi görmez.

Harry elindeki kaşığın arkasını ağzıma uzattı. HARRY BANA KAŞIK UZATTI! Ağzımla tuttum.

-Bi deneme yapalım şimdi yumurtayı koyalım biraz dene.

Başımı salladım. Aklıma gelen şeyle ağzımdaki kaşığı elime aldım.

-Peki ya tutamazsam ve yumurta senin kafana düşerse?

Aklıma gelen görüntüyle gülmeye başladım. Sanırım o da aynı şeyi hayal etmiş olacak ki gülmeye başladı. HARRY GÜLDÜ!

-O zaman ben de senin kafanda yumurta kırarım.

Gülmemiz bitince ağzıma kaşığı koyup bekledim. Yumurtayı koymayı denedi. İlk seferde az kalsın düşürüyordum. BECERİKSİZ MELİS.

Biraz gülüp geri koydu. 3-4 denemeden sonra biraz dengede kalmıştı. Ama bence beceriksiz melis moduyla kafasına düşecek.

-Tamam çocuklar. Verin kaşıkları yumurtaları. Hadi başlangıç çizgisine geçip sırtlayın.

Korkuyoruum....

Geçtik. Kızlar olarak erkeklerin arkasına geçtik. İpekle biraz bakıştık.

-Sırtlayın bekliyoruz.

Nası yapcam ya ?!?! Korku bastı. Kafasını bana çevirdi Harry.

-İstersen masaya çık sonra da omzuma çık.

Onayladım. Yandaki sıranın üstüne çıktım. Nası yapcaz lan. İnsaf. Önüme geldi. Çömelip bacağımı bir omzuna attım. Ama ona değmek bile titretti beni. Şimdi de ona tutunup diğer bacağımı atmalıyım. Nası tutunabilirim??

Harry elini uzattı. NEFES AL MELİS. NEFES.

Ürkekçe de olsa elini tuttum iyice kavradı. Ürperdim. Destek alarak diğer bacağımı da attım. Tam dengemi kaybetmiştim Refleks olarak diğer uzattığı eli de kavradım. Güldüğünü gördüm. Ben de istemsiz bir şekilde gülümsemişim.

Sınıftan herkes telefonuyla video ve fotograf çekiyordu. Onlar çok eğleniyo orda :D

Yan tarafa baktığımda onlar da bizim gibiydi. İpek de benim gibi tedirgin ve mutluydı.

Hoca ağzıma kaşık verdi. Tabi bana ulaşmak için sandalye kullandı. Çok dikkatli olmalıydım. Yavaşça yumurtayı koyup dengeledi. Ağzım şimdiden yoruldu. Dayan Melis.

Diğerlerine de koydu. Başladık. Tüm sınıf tezahürat yapıyordu ve foto video çekiyorlardı.

Harry zayn ve liam yavaş yavaş, mıymıy gidiyordu. Ben de nerdeyse şaşı olarak yumurtaya bakıyordum.

Titriyordu yumurta. Dayan melis, daha 4 adım oldu. En az 15 adım var.

Bir anda herşey yavaş çekime döndü. Yumurtanın kaşığın ucundan yuvarlanışı.... Sınıftaki herkesin ağzının 'o' harfini alması, yumurtanın havada yavaş yavaş inişi ve en son 'çıtırt' diye kırılma sesi.... Ve yumurtalı Harry.....

Yorumlar için çok ama çok teşekkürler, yine beğenilirse hemen yazacağım :D

-Selin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MaskeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin