HARRYNİN AĞZINDAN DEVAM:
Kalktı. Tabi ben de peşinden. Şu an resmen onu takip ediyorum. Koridorların birine kadar takip ettim. Hım boşmuş buralar, tatlı servis ediliyo ya ondandır, herkes salonda.
Bu cesaret nerden geliyo bilmiyorum ama bi anda ona yetişip bileğinden tuttum, önce bi korktu. O güzel gözlerini benimkilere dikince 'Harry ?' Dedi.
İSMİMİ BİLİYOR ? Beni tanıyor ?
Hem maskem var? Benim kim olduğumu nasıl..... Haa... Marul saçlar, tabi ya....
Bileğini bıraktım. Bana döndü. Heyecanlanmıştım. Bana ne oluyo ?
-Adını söyle , dedim o muhteşem çapkın bakışlarımı takınarak. Üstüne yürüyordum o da gülümseyerek geri geri gidiyordu. Sonunda sırtı duvara yaslandı. Ellerimi kaçmasın diye duvara yasladım. Çok yakındık. Gözlerime bakarken sırıtarak konuştu:
-Ya söylemezsem ?
Sanırım ben daha fazla dayanamıycam. Benden bu kadar. Yüzlerimiz yakındı zaten. Azıcık olan arayı da kapatmaya başlamıştım. İlk defa bu kadar heyecanlıydım. Titriyo bile sayılabilirim. Gittikçe daha da yaklaştım. Heyecanlıydı, heyecanlıydık. Gözlerimiz yavaş yavaş kapanıyordu. Dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda kalbim çok daha hızlı atmaya başladı.
Çilekli..... Bayılırım....
Yumuşak öpüyordum, ilk defa bi kızı bu kadar yumuşak ve güzel öpüyordum. Elleriyle saçlarımı karıştırmaya başladı. Buna bayılırım. Dudaklarından ayrılasım gelmiyordu.
Hiç kimseyi böyle öpmemiştim, hiç kimseyle bu şekilde hissetmemiştim.
Nefesim tükenince dudaklarından ayrıldım. Alnımı alnına dayadım. Yani teknik olarak maskemi maskesine dayadım çünkü maskelerimiz alnımızı kapatıyo.
Nefes nefeseydik, kaç dk öpüştük sayamamıştım. Kısık sesle nefes nefese konuştum:
-Imm çilekli , tam da.....
-Sevdiğin gibi....
Nerden biliyo ? İnanılmazz ..... Sen nerdeydin be güzelim bu güne kadar .....
-Kimsin sen....
Dememle kısık sesle konuştu:
-Bul beni....
Ben böyle etkilenmişken bu boş anımdan yararlanıp kolumun altından kaçtı. Ona döndüğümde saçını arkaya alıp gülümsedi. OMG ?!
Arkasını dönmüş gidiyordu ki arkasından bağırdım:
-Seni nerden bulucam ??!!
Arkasını döndü. Saçları yüzüne geliyordu. Hafifçe arkaya iterek konuştu.
-Okulundayım !
Arkasını dönüp salona ilerledi. Bense kendimi hayran hayran bakarken buldum.
Saçlarıma elimi daldırıp arkaya attım. Az önce saçlarıma dokunmuştu. Mırıldandım:
-Ölüyorum galiba....
İçeri geldim. Zaynin yanına giderken gözüm o kızı arıyordu. Zaynin yanına geldiğimde hala o kızı arıyordum. Zayn'e fısıldadım.
- Pembe maskeli nerde ?
-Az önce çıktılar dostum.
Ne ?! Ne ?! Ne ?! Ne ?! Ne ?! Ne ?! Şaka yapıyosunn ?! Hayır ?! Gidemez ?! Kim olduğunu söylemeden gidemez ?! Hayır ?! Asla ?!
Zayni de peşime taktım. Çıkışa geçtik. Gerçi Zayn dünden razı. Siyahlı maskelinin peşinden gitmek için beni bekliyormuş.
Çıktığımızda etrafımıza bakınıyorduk.Herkes içerdeydi. Burda kimse yok. İki yol vardı. Ya sağa ya sola gitmişlerdi. Ya da ayrı ayrı her ikisine. Zayn sola ben sağa ayrıldık.
ZAYN'İN AĞZINDAN:
Koşmaya başladım. Ne kadar uzun bir yol böyle ?! Bir zaman sonra yoruldum. Duvara yaslandım. Maskemi çıkarıp soluklandım. Nefesim düzene girince Montumun cebinden sigaramı çıkardım. Yaktım. Çakmağı cebime koyarken
-Zararlı değil mi ??
Dedi biri. Kafamı kaldırdığımda siyah maskeli kızla karşılaşmıştım. Bana meraklı ve heyecanlı bi şekilde bakıyordu. Birden heyecanlandım ben de .. Neden bilmiyorum. Sigaramı üfleyip elime aldım.
-Zararlı....
Gülerek söylendi:
- Kötü çocuk ...
Güldüm. Sigaramdan bi kere çekip üfledim. Yanıma gelip sırtını duvara dayamıştı.
-İster misin ? , diye cebimden sigarayı çıkardım. Uzattığımda bir anda elimden paketi aldı. Ben ona anlamsızca bakarken koşarak çöpün yanına gitti. Yok artık ? Bana bakarken:
-za.. rar.... lıı....
Diyip çöpe attı. Normalde sinirlenmem lazımdı ama nedense çok hoşuma gitti. Daha önce hiçbir kız verdiğim sigarayı çöpe atmamıştı :D ben gülerken yanıma geldi. Ben de bitirdiğim sigarayı yere attım. Ani bir hareketle belinden kavrayıp duvara yapıştırdım. Şaşırmıştı. Alınlarımızı dayadım. Yani maskesine dayadım alnımı :) maskesi var ya :D
- Gece boyunca sana baktım, sen de bana , ben daha adını bile bilmiyorum .....
Dedim çapkın bakışımı takınarak ;)
- Bilme , adımı bilme , ama ben seni biliyorum , bu bana yeter Zayn ....
Dedi fısıldayarak. Etkilenmiştim .... İlk defa bu kadar etkilenmiştim.....
Dudaklarımız çok yakındı. Ona yaklaşıyordum. Onu öpmeye başladığımda içimde birşeyler kıpırdandı. Farklıydı. Çok.
Ellerini boynuma dolayınca ben de ellerimi beline doladım. Nefesi tükenince benden ayrıldı.
- Zayn....
Diye fısıldadıı dudaklarıma bakarken, hala çok yakındık.
- Efendim.......
Dedim fısıldayarak. O sırada telefonum çaldı. Küfürlerimi sıralayarak -acayip sinirle- telefonu açtım hafif arkama döndüm.
-Alo .. Ne var salak, tam zamanıydı .... Hayır Harry bilmiyorum.... Bilmiyorum dedim ya bulamadım ....Kapat kapat.... Tamam anladım.... Tamam Harry..... Harry anladım... Tamam git ara kızı....Kapasana.... Ulan kapasana olum.... Anladım..... Kapat.... KAPAT ŞUNU !
Aaaa tam sırasıydı amaaaa.... Neymiş pembeli maskeliyi bulmalıymışım. Aramaya devam etcekmişim. Bok. Tam zamanıydı ya şimdi. Telefonu cebime tıktım. Yavaşça arkamı döndüm.
Hey ? Kız nerde ?! Nereye gitti ?! Etrafıma bakınmaya başladım. Yok, kız yok, ulan o kız kaybedilir mi , bulucam o kızı, mutlaka bulucam, ama bulmadan önce Harrynin kafasını patlatıcam....
HARRY'NİN AĞZINDAN:
Nerede ?! Çıldırıcam ?! Zayn de görmemiş ?! Deliricem ?! Nereye gitti ?! Sırtımı duvara yaslayıp saçımı karıştırmaya başladım. O sırada topuklu sesi duydum. Anında başımı kaldırıp yanıma baktım . Karşımda pembe maskeli kızla karşılaştım.
Buldum !!
--------------------
YENİ BÖLÜM HAZIR.... VOTE SAYISI 23 OLUNCA YENİ BÖLÜM GELECEK.
-Selin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskee
RomanceHarrynin babası Türk, Annesi İngiliz. İngilterede doğdu. Liseye kadar ordaydı. Evde hem ing hem türkçe konustukları için iki dili de biliyor . Zayne gelirsek o da Harry gibi :) Onlar çocukluktan beri arkadaslar :)) Onun da babası Türk annesi İngi...