Maskee 12. Bölüm

170 14 13
                                    

MELİSİN AĞZINDAN:

İçeri geldi. Buradan sadece ayakları görünmesine rağmen yine de çok tatlı :D

Telefonumu çıkardım. Biraz zor oldu yer darlığından dolayı, ama olsun. Sessize aldım.

Şimdi bi de çalar falan sonra.... Neyse....

Dolabına geçti.Yataktan Uzaklaştığı için Harryi tamamen görebiliyordum. Tişört seçiyordu. Telefonumu çıkardım. O dolabından kıyafet seçmeye devam ederken fotoğrafını çektim. Bir sürü. Hatta 1-2 video da çektim :D hazır gelmişken çekiyim dimi :)

Üstüne tişört giydi. Yatağa gelmeye başladı. Kafasını az indirse bile beni görebilir ama ben durmuş fotoğraf çekiyorum :D

Cebime koydum telefonumu. O ise altında olduğum yatağa uzanmıştı.

Bir fermuar sesi duydum, sanırım çantamı karıştıracak. Karıştırsın yani adımı hiçbir defterime yazmamıştım. Telefonumu da aldığıma göre hah :D

Hem zaten Kimliğimle ve Harryle ilgili hiçbirşey de yok. Olsaydı boş yeşil bi defter var orda olurdu. O defterin her tarafı Harry Styles yazısıyla dolu. Arada kendi ismim de var. Benim mallıklarım işte napacan. Ama o evde. Eminim. Hem onu hiçbir şekilde evden çıkarmam. Çantama ne mantıkla koyayım ? Bir anda pat diye bir defter önüme düştü.

-Uups .

Dedi Harry uzandı. Sadece eğildiği için beni göremezdi. Defteri önümden alırken hangi defter olduğuna baktım. Yeşil defter ! Hayır şaka yapıyosunuz ? Olamaz böyle bişey! Ne ara koydum onu çantama! Olamaz ! Edebiyat defterimle karıştırmış olmalıyım ! Hayııır!! Tehlikeli !!

İPEK'İN AĞZINDAN:

Bu tarafa, banyoya geliyor! Aaaa.....

Hemen duş kabininin içine girip kapısını kapattım. Napim aklıma ilk orası geldi. Buzlu cam pek birşey gözükmüyor.

Elini yıkadı.Tam çıkıyordu ki birden aşağıdan bir ses duyuldu.

-Oğlum banyo yaptın mı?!

Hayır! Hayır! Yoo. Yapmasın! Şimdi değil! O hep tertemiz! Gerek yok !

-Akşam yaparıııım! Diye bağırdı. Oh yırttık....

-Hayıııır şimdiiii!

Diye bağırdı annesi. Yav şimdi yapmak istemiyo ne zorluyosun be kadın. Eyvaaaah işte şimdi bku yedik. Homurdanarak bu tarafa geliyor.

MELİS'İN AĞZINDAN:

İşte şimdi bittim. O defteri görecek. Bir anda telefonu çaldı. Deftere Bakma Harry telefonunu aç!

-Efendim?

Bir fermuar sesi duyduğumda rahatlamıştım. Demekki defteri çantaya koyup kapatmıştı. Ya şu halime bi bak ya ! Resmen odasında gizleniyorum!

Bir anda ayağı kalkıp

-Vayy birader nasılsın?!

Diye konuşmaya başlayıp odadan çıktı. Merdiven sesleri geldi. Aşağı inmişti! Fırsat!

Hemen saklandığım yerden çıkıp çantamı sırtladım. Burdan hemen çıkmam lazım!

Kapıyı yavaşça açıp etrafa baktım. Boştu. Harrynin odasına baktım. Gözüm bir şeye takıldı. Hayır bunu yapmamalısın Melis! Bu yanlış birşey.

Bunun yanlış birşey olduğunu bilsem de Harrynin odasına geri dönüp okuldan gelince çıkarttığı beyaz tişörtü kaptım. Çantama koydum. Napim Harry kokuyor ve ben ona aşığım.

Odayı yavaşça kapatıp merdivenlere yöneldim. Ay ay geliyor. Napim?!

Odaya geri dönemem uzak. Orada belki biri vardır. Şurası da kilitli gibi. Aa geliyo merdivenlere!

İPEK'İN AĞZINDAN:

Ahey ahey. Bittin kızım sen.

Banyo Kulpuna dokundu. Aheeey aheeey....

Plan yapmalısın İpek. Yakalandığında ne yapacaksın? Evet inkar edicem. Düşünsenize 'senin burda ne işin var?' Diyor. Bense 'asıl senin ne işin var?' Diyorum. 'Burası benim evim! Burada ne arıyorsun?' Diyor. 'Burda olduğumu kim söyledi' diyorum.

Gülmemi bastırdım. Düşüncelerimden sıyrıldım. Yakalanacaksın İpek sen neler düşünüyorsun!

VOTE SAYISI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM BÖYLE DEVAM EDER (:

-Selin

MaskeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin