düzenlendi !! tekrar düzenlene bilir.
mehir <3 meriç
belki acısı diner ama izi asla geçmez...
......
yanağıma konan öpücükle yüzümü buruşturup kafamı yastığın altına soktum. ama bir fayda etmemişti bu sefer de birinin beni gıdıklamaya başlamasıyla kah kaha atarak gözlerimi açtım. kahkahlarımın arasından anneme baktım. ve konuşmaya çalıştım.
- yaaaa anne dur lütfen bayılacağım lütfen dur ' diye bildim sadece annem ise bu halime gülüp ellerini çekti. benim gözümden gülmekten yaşlar gelmişti. gülmemi biraz durdurup yatakta biraz dikleştim. annem bana doğru eğildi. annemin o cennet kokulu kokusu burnuma dolunca içten bir şekilde gülümsedim. annem gözümdeki yaşları yavaşça elleriyle sildi. ellerini gözlerimden çekip yüzümü avuçladı. anlımı öpüp geri çekildi. annem ellerini beline koyup sahte bir kızgınlıkla bana kaşlarını çattı.
- kız niye uyanmıyorsun seni uyandırana kadar canım çıktı. ' dedi uyku mahuru gözlerimi yumruk yaptığım ellerimle ovuşturdum. annem bana sarılıp saçlarıma öpücük kondurmaya başladı.
beni göğüsüne yasladı ve konuşmaya başladı. ben ise o huzur dolu güvenilir göğüsün tadını çıkarıyordum .
- bebeğim pikniye gideceğiz hadi kalk hazırlan gidelim ' dedi ben ise hemen gözlerimi açıp annemin göğüsünden kafamı kaldırdım. kocaman olmuş gözlerimi anneme diktim. annem ise bana otuz iki diş gülümsüyordu.
- ciddi misin anne ' dedim annem kafasını aşağı yukarı sallayınca yatağın üstünde tepinmeye başladım. hem tepiniyor hemde ' oley ' diye bağırıyordum.
- anne sen çık çabuk ben hazırlanayım hadi hemen gidelim ' dedim annem bu halime gülüp odadan çıktı. bende hemen tepindiğim yatağımdan aşağı atladım. önce odamdan çıkıp küçük tuvaletimize gittim . elimi yüzümü yıkayıp odama tekrar koşarak gittim. hızla dolabımın önüne geçtim.
üstüme toz pembe olan üstünde rengarenk çiçeklerin olduğu bir elbise giydim. altına da toz pembe babetlerimi giydim. saçlarımı tarayıp elime tokamı alıp odadan koşarak çıktım.
annem elindeki kocaman sepeti kapıya koyup derin bir nefes verdi. annem beni görünce gülümsedi . koşarak yanına gittim .
- anne saçımı örer misin lütfen ' dedim annem gülümseyip
- örerim tabi prensesim ' dedi ve saçlarımı eline alıp yavaş bir şekilde örmeye başladı.
anne ve babamın odasının kapasının açılıp kapanmasıyla oraya döndüm.
babam kol düğmesini takarken bize doğru gülümseyerek geliyordu. bende ona dişlerimi göstererek gülümseyince bana göz kırptı .
- çok güzel oldun prensesim ' dedi annem gülümseyip bacaklarına sarıldım.
babam yanımıza gelip beni kucağına aldı. ve yanaklarıma kocam öpücükler koydu. bende onun yanaklarına kocaman öpücükler koydum güldü. güldük.
- hadi ama çıkalım artık evden yoksa hiç çıkamayacağız ' dedi annem gülümseyerek bize bakarken.
- haklısın canım ben sepeti arabaya koyayim sizde gelin hadi ' dedi ve beni kucağından indirdi. annem elimi tuttu. bizde babamın arkasından evden çıktık.
annem beni arka koltuğa koyup kemerimi taktı. saçıma öpücük kondurup geri çekildi. annem de ön koltuğa yerleşip kemerini taktı. babam da bagajı kapatıp sürücü koltuğundaki yerini aldı.
babam bize gülümseyip arabayı çalıştırdı.
- babaa şarkı açar mısın çok sıkıldım ben ya ' dedim kollarımı göğüsüm de birleştirip somurturken. annemle babam bu halime güldü .
- tamam prensesim açayım sen iste yeter ki ' dedi babam gözünü radyoya dikti . bir andan da arabayı kullanmaya devam ediyordu.
o anda solumuzdan gelen kamyonu göremedik. kamyonun çarpma şiddetiyle öne doğru savrulmuştuk.. son anda hissettiğim tek şey küçük bedenime batan cam kırıkları ve annemin acı dolu çığlığı idi. gerisi ise kocaman bir boşluktu.
....
selam canlarım ! kitabı baştan okumanızı tavsiye ederim çünkü değişiyor. bu düzleme de bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım yine biraz değişiklikler yapacağım. karakterlerin isimleri de değişti. karakterler de değişti . bazı bölümleri bazı canlarıma ithaf edeceğim . kitabın şimdiki hali hakkında yorumlarınızı bekliyorum. seviliyorsunuz sağlıcakla kalın. <3
mehir <3 meriç
vote ve yorumlarınızı bekliyorum. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )
General Fictiongöz yaşı acının ıslak imzasıdır... kader onlar için bambaşka planlar kurmuştu. onların aşkı ilk görüşte aşk değildi. anlaşma üzerine kurulmuş bir aşktı. her şey anlaşılmış planda olmayan tek bir şey vardı. oda aşktı ... -ve sen Mehir Karahan kalb...