7 bölüm

2K 81 40
                                    

          yanlışlarım varsa şimdiden özür dilerim iyi okumalar :)

   2183 kelimelik bir bölüm :D 

1 ay sonra alara'nın ağzından

mutluydum yine mutluydum bu 1 aydır çok mutluyum demir benim düşündüğüm gibi biri değilmiş ben onu soğuk acımasız biri gibi düşünüyordum. ama öle değil düşüncelerimin tersi  duygularını saklayan biri  ve mafyaymış.mafya olduğunu bana söylediğinde çok korkmuştum . ona bir şey olursa düşünceleriyle . ve bu bir ayda ben ondan hoşlanmaya başladım. bu çok garip bir duygu . burağın yanındayken kalbim deli gibi atardı. ama demir çok farklı onun yanındayken hiç olmadığım kadar mutluyum. 

onunla mutluyuz bu 1 ayda birbirimizi çok iyi tanımıştık . demir bu akşam beni bir yere götüreceğini söyledi. her ne kadar merak ederek sorsam da süpriz diyip durmuştu. saat şuan öğlen 2 ' i ve ben evde akşam için ne giysem diye düşünüyorum en sonunda AVM ! ye gitmeye karar verip hızla odama deper attım veeeeeee hazin son. ayağım halıya takıldı ve ben yerle öpüştüm . 'naber yer görüşmeyeli nasılsın ' diye saçma bir soru sorup odama yavaş  bir şekilde odaya girdim.

dolabımı açıp içinden seçtiğim kıyafetleri hızla üzerime geçirdim.

dolabımı açıp içinden seçtiğim kıyafetleri hızla üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( giydikleri )

giydim saçlarımı da açık bırakıp uçlarına dalgalar yaptım. makyaj olarak ince bir kalem çektim dudağıma da parlatıcı sürünce tamamdır. hızla çantamı da elime alıp evden çıktım. hızla korumaların sorularını es geçip. hızla bahçeden çıktım hemen caddeye çıkıp . bir taksi durdurdum. şoför yaşlı tombik yanaklı bir amcaydı bana dönüp gülümseyerek ' nereye kızım ' diye sordu bende sıcak bir gülümsemeyle '  avm ' ye sür amca ' dedim kafasını sallayıp sürmeye başladı .aniden aklıma demire haber vermediğim gelince  çantamdan telefonumu çıkarttım tam arayacakken ekranda kocaman harflerle ' YAKIŞIKLI ÖKÜZ' ÜM ' yazısı belirince gülümsedim kalp kalbe karşıdır. hemen telefonu açıp kulağıma götürdüm.

ama götürmez olaydım . ilk başta sesi sadece sinirli gelmişti . sonunda öyle bir bağırdı ki pardon kükredi ki kulağım acıdı yaw ' nereye gidiyosun sen ? evden neden korumalara birşey demeden çıktın ? SEN BENİ DELİRTİCEK MİSİN HATUN KONUŞSANA' diye ağğğ kulağım küfür etme isteğimi bastırıp telefonu kulağıma tekrar götürdüm  oha lan o demin bana hatun mu demişti gözlerimi yuvarlakların dan çıkartacak derecede açtım.  şuan içimden sevinç dansı yapıyorum . demirin tekrar bağırmasıyla yerimden sıçrayıp kendime geldim ' LAN KONUŞSANA ' diye hızla telefonu kulağıma götürdüm. 

' ya sadece avm ' ye gitmek için çıkmıştım evden '  dedim düz bir şekilde  diğer taraftan bir oflama sesi geldi. ' ozaman neden korumalara söylemiyorsun seninle gelirlerdi ' dedi sinirli bir şekilde birden istem dışı gözüm doldu . noluyo bana ya . titrek bir sesle ' niye bağırıyosun yada kızıyorsun sadece biraz tek  başıma gezmek istemiştim ' dedim sessiz çatlak çıkmıştı . demirin derin bir nefes alıp verdiğini hissettim. 'tamam bak birdaha bana haber ver tamamı ' dedi gülümseyip ' tamam şimdi kapıyorum bay bay ' dedim 'kendine dikkat et bay bay eve gidince beni ara ve bu akşam 8 ' de hazır bir şekilde kapıda ol ' dedi ' tamam ' diyip kapattım.

ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin