6 bölüm

1.9K 73 15
                                    

Hatırlatma

  ona bakmak için arkamı dönmemle yeri boylamam bir oldu . bide üstüme demir düşünce altta ben üstte o burun buruna yerdeydik. yüzlerimiz bir birine çok yakındı. o birden dudaklarıma bakıp yutkundu . bende kendimi tutamayıp onun dudaklarına bakıp yutkundum . demir birden dudaklarıma yapışınca neye uğradığımı şaşırmıştım.  

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

o hayla beni öperken ben şaşkın şaşkın sadece öylece uzanıyordum. kalbim delice atıyordu. kendime engel olamıyıp bende ona karşılık vermeye başladım. öpüşmemiz sertleşirken benim ellerim onun saçlarında onun elleri benim belimde idi . bu işin sonunun iyi olmayacağını anlayınca kendimi geri çektim ve demirin belimdekii elini çektim. 

demir bana merakla bakarken utana utana ' bu işin sonu iyi olmıycaktı ' dedim  oda bu dediğime gülüp üstümden kalktı bende oturur pozisyona geldim . tam kalkıcakken demir elini uzattı. utana utana elini tutup yerden kalktım .  onun yüzüne bile bakmadan koşar adımlarla merdivenlerden yukarı çıktım. 

odanın içine girdiğim gibi hızla kapıyı kapattım. bacağım beni daha fazla ayakta tutamadı. yavaşça yere oturdum sırtımı kapıya yaslıyarak. bir yandan elimle yüzüme hava yaparken diğer yandan gülüyordum. nedenini bilmediğim halde kalbim zaten benden bağımsız küt küt atıyordu.

yerden kalkıp odamdaki banyoya girdim . musluğu açtım akan suyu avucuma aldım dökülmemesi için hızla yüzüme sürdüm.kendimi biraz daha iyi hisettiğimde havluyla yüzümü ve ellerimi kurulayıp banyodan çıktım.  komidinin üstünden telefonumu alıp saate baktım.  öğlen 1 ' di 'napsam acaba ' diye düşünmeye başladım. 

odada volta atarken birden kapı açıldı kafamı kaldırıp gelene baktım. demirdi , olduğum yerde durup ona bakmaya başladım . ' hazırlan hadi gidiyoruz ' dedi nereye ya diye geçirdim içimden ' nereye gidiyoruz ve benim burada kıyafetlerim yok ki ' dedim oda gülüp  ' süpriz ve dolabı açıp bak istersen ve çabuk hazırlan aşağıda bekliyorum seni ' dedi ardından kapıyıda çarpıp çıktı . olduğum yerden sıçradım 'dengesiz ya ' diye söylene söylene dolabın önüne geçtim. kapağını açıp giysilere baktım . palı oldukları her hallerinden belli oluyordu. bu zamana kadar üstüme maximum 100 liralık bir elbise kıyafet giymiştim .

 bu zamana kadar üstüme maximum 100 liralık bir elbise kıyafet giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(giydikleri :) )


saçlarımıda dağınık bir topuz yaptım. makyaj olarak gözüme rimel sürdüm . dudağıma da parlatıcı sürdüm. aynadan süzdüm . güzel olduğuma kanat getirip odadan çıktım. 

yavaş adımlarla merdivenlerden inmeye başladım. demir arkası dönük bir şekilde telefonla konuşuyordu . merdivenlerden inince hızla demirin yanına gittim. demir beni görünce yavaşça üstümü süzmeye başladı . gözleri aşağı inmeye başladığında kaşları çatılmıştı. resmen gözünden ateş çıkıyordu. demir telefondaki kişiye bişeyler söyleyip kapattı . 

ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin