Demirin ağzından part2

1.4K 42 12
                                    

Demir ' in ağzından 

ağlama sesiyle uyandım.  yatakta dikleşip yanımda ağlayan kıza baktım. diğer yattığım sürtüklere hiç benzemiyordu. ve dün gece ilkini ben almıştım .

yanımdaki kızın tam gözlerinin içine bakarak ' sana bir teklifim var ' dedim ağlamasını zorda olsa durdurup ' ne teklifi ' diye merakla sordu. sesimi düz yapıp ' evlenicez ve sen bana bir çocuk vereceksin ' Dedim gerilmişti . böle bir şeyi istemediği her halinden belli oluyordu. ama ilkini verdiği için kabul etmek zorundaydı. ve istediğim cevap ' tamam ' dedi ve hiç yüzüme dahi bakmadan çarşafa sarınıp banyoya gitti.

bu cevap beni tatmin etmişti . yüzümde biran gülümseme oldu . ama hemen sildim . hızla yataktan kalktım . yerdeki kıyafetlerimi alıp üstüme geçirdim. 

hayla onun çıkmasını bekliyordum beklerken de alpereni aramış . bu kızı araştırmasını istemiştim. offf. banyodan gelen kırılma sesiyle banyonun kapısına ışınlandım.( :D ) kapıya hayvan gibi vururken bir yandan da konuşuyordum . ' iyi misin aç sana şu kapıyı lan aç ' diye en sonunda dayanamayıp kapıya omuz atmaya başladım. üçüncü atışımda katı kırılmıştı.

gördüğüm görüntü dünyamı başıma yıkmıştı. kendime gelip kızın yanına koştum. gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. hemen onu kucağıma alıp koşmaya başladım korumalar bize endişeyle bakıyorlardı onlara dönüp bağırdım ' burada kalın gelmeyin ' diye

arabamın yanına gelince arka koltuğu açıp onu içine koydum. sürücü koltuğuna geçtim kemerimi bile takmadan arabayı çalıştırdım. arada arkaya bakıyordum ' lütfen sana bir şey olmasın ' dedim neden böyle bir şey dedim hiç bilmiyordum ama bu kızda beni ona çeken bir şeyler vardı. 

hastaneye gelince arabadan indim . arka kapıyı açıp onu kucağıma aldım arabanın kapısını kapatıp içeri koştum. ' yardım edin lan sedye getirin ' diye bağırdım .doktorlar ve hemşireler yanıma akın ettiler. gelen sedyeye  kızı yatırdım . sedyeyle beraber hızla acil bölümüne girdiler .  bende acil kapısında beklemeye başladım.

1 saat olmuştu ama hayla ne giren ne çıkan var. çıkan doktoru görünce hemen yanına gittim ' hastanın neyisiniz ' diye sorunca içimden ebesiyim. diyesim geldi. ama demedim dişlerimi sıkarak ' sevgilisiyim ' dedim  ' eline batan cam parçalarını çıkarttık. fakat eli bir süre felç gibi olabilir. elindeki sinirlere zarar gelmiş. sitresten uzak durması lazım geçmiş olsun ' dedi ve gitti. 

biraz kapıda bekledim.  hayla napacağımı ona nasıl davranacağımı tam kestiremiyordum. ama artık girmeliydim . uyuşuk bir şekilde oturduğum yerden kalktım. büyük adımlarla odaya girdim. napıyor lan bu kolundaki serumu çıkartmış.  ve eli sargıdaydı . 

 ' neden çıkarttın ? her neyse iyi misin ? neden böyle bir şey yaptın ? ' diye sonra doğru kükredim . başını önüme eğdi . sonra hızla tekrar başını kaldırdı  . ' bir anlık sinir krizi geçirdim ' dedi bakıp ' hazırsan çıkalım artık ' Dedi kafası yavaş bir şekilde eydi ne kadar yavaş kalkıyor bu ya onu kaldırıp indirdim. ve hızla odadan çıktım kapıyı da arkamdan çarparak . biliyorum dengesiz gibi davranıyor olabilirim ama bu kız beni böle dengesiz yapıyordu. ben normalde böle biri değilimdir. oda çıkınca birlikte hastaneden çıktık.

  ben arabaya dönmüştüm ki onun durmasıyla bende durdum. o sadece bir yere bakıyordu . sadece oraya odaklanmış bir şekilde. bende onun baktığı yöne baktığımda aslı ve burakı gördüm . bunlar yine karşıma çıktılar ya . yanımıza gelince aslı şaşkın şaşkın 'aaa bu ne güzel bir tesadüf demir ve alara da buradaymış siz tanışıyor musunuz ? ' bizi gösterek demek adı alaraymış. güzel isim bu iyi oldu adını da öğrenmiş oldum . aslıyı ve burakı nereden tanıyor acaba ? elimi alara'nın beline koyup ' ya ya ne güzel tesadüf evet tanışıyoruz yakında karım olacak kendisi ' dedim alaranın bana bön bön baktığını hissedebiliyordum. bu sefer burak piçi konuştu sinirli bir sesle ' tebrikler bizde  ( elini aslının karnına koyar ve alaranın gözlerinin içine bakarak ) bebeğimizi kontrole gelmiştik' dedi neden alaranın gözlerinin içine bakarak söyledi. 

ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin