8 bölüm

1.6K 62 25
                                    

alara' nın  ağzından 

evlilik teklifinin üzerinden tam 2 gün geçti. bu 2 günde pek bir şey olmadı sadece benim mide bulantım ve baş dönmesi bu ikili beni çok zorluyor . üşütmüşümdür diye düşünüp hastaneye gitmedim. demirde bu halime her ne kadar endişelenip hastaneye gidelim desede hep iyiyim diye onu geçiştirdim.  mirayla iyi anlaşıyoruz.  2 günde onunla hep buluştuk.

sabah gözüme vuran güneş ışıklarıyla güne göz- şaka şaka yine bulanan midemle banyoya koştum.içimdekileri boşaltıp sifonu çektim . ağzımı bir kaç kere çalkaladım. banyodan çıkıp yavaşça yatağa uzandım. hayla midem bulanıyordu. bu gerçekten iğrenç kollarımı karnıma sarıp dizimi karnıma çektim. 

bulantım biraz geçince yataktan doğruldum. komidinin üzerinde duran telefonumu elime aldım. ekranını açıp saate baktım. saat 9 ' du yuh erken daha ya homurdanıp yataktan kalktım . demirin odasının kapısını aralayıp içeri kafamı uzattım.demir hayla uyuyordu.kafamı geri çekip . kapıyı sessizce kapattım . merdivenlerden inip mutfağa direk bodoslama daldım. 

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


masanın hazır olduğu görünce demiri çağırmak için tam mutfağın kapısına döndüm ki demir zaten mutfağın kapısında beni izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

masanın hazır olduğu görünce demiri çağırmak için tam mutfağın kapısına döndüm ki demir zaten mutfağın kapısında beni izliyordu. ilk korksam da sonra gülümseyip ' hadi kahvaltı hazır ' dedim o hiç umursamayıp '  ben şirkete gidiyorum ' dedi  kaşlarımı çatıp  ' kahvaltı etseydin ' dedim bana dönmeden ' aç değilim ' dedi ve gitti. noluyo ya naptım ben şimdi ?  gözümden bir damla yaş düştü . yere çöküp ağlamaya başladım . neden ağlıyorum bilmiyorum ama bu aralar çok duygusallaştım.

ağlamam iç çekişlere dönünce yerden kalktım. masayı kaldırıp mutfağı topladım.

telefonum çalınca masanın üstünden aldım. arayan miraydı hemen açtım.

' alo ' dedim ağlamam dan  dolayı çatlamış sesimle .

'alo alara neden sesin çatlak geliyor noldu söyle bana noldu'  dedi endişeli bir sesle

'  demir bana soğuk davranıyodu. kahvaltıda yapmadı.o gidince  bende birden duygusallaşıp ağladım' 

' gelmemi istermisin ' diye sordu aslında iyi olurdu 

' evet gel lütfen ' dedim o buraya dün gelmişti o yüzden yolu biliyordu.

' tamam canım geliyorum ' dedi telefonu kapatıp kenara koydum.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

zilin çalmasıyla oturduğum yerden kalkıp kapıyı açtım. mira direk boynuma kollarını sardı . bende ona sardım . gözümden yine yaşlar gelmeye başlamıştı. ayrılınca mira kapıyı kapattı ve beni oturma odasına sürükledi . 

mira '  iyi misin ' dedi  ' iyiyim ' dedim sadece  mira heyecanla ' kanka bak 2 gün sonra kınan var . heyecan yapma ' dedi evet 2 gün sonra kınam var . ve demir bana soğuk davranıyor. ne kadar güzel birşey.

biz konuşurken saat 5 olmuştu . yuh be telefonuma gelen mesajla mirayla birbirimize baktık. mira gözleriyle 'açsana 'diye işaret yaptı. bende mesajı açtım gizli numaradandı.

gönderen: gizli numara

demirin seni gerçekten sevdiğini mi düşünüyorsun ? düşünüyorsan eğer atacağım konuma gel bak bakalım demir seni gerçekten seviyormuymuş.

buda neydi şimdi demir beni seviyor bunu biliyorum . gideceğim mirada okumuş olmalı ki bana döndü ' gidicek misin ' dedi bende ona dönüp ' evet gideceğim ' dedim ' ozaman beraber gidicez tek gitmene izin vermem ' dedi bende gülümseyip kafa salladım.

' ben üstümü değiştirip geliyorum ' dedim kafa salladı.  merdivenlerden çıkıp odama girdim . dolabımın kapağını açıp elime gelenleri aldım. 

kıyafetleri üstüme geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kıyafetleri üstüme geçirdim. saçımı da at kuyruğu yapıp aşağı indim . mira beni görünce kalkıp yanıma geldi. evden çıkıp caddeye çıktık. taksi durdurup bindik.  adama adresi söyleyip miraya döndüm .  mira ' ya gördüğün şeyler ... ' dedi sustu ' benim demire güvenim tam ama bilmiyorum ' dedim ve bende sustum. o diyaloktan sonra yol boyunca ikimizde sustuk.

araba durunca geldiğimizi anladım adama ücreti ödeyip indik. eve kaşlarımı çatıp baktım.mira beni çalıların arkasına çekti. evin dışarıya bakan camı açıktı ve içerisi gözüküyordu. birden açık olan camda bir hareketlenme oldu ve görüşümüze demir girdi. demir ve bir kadın öpüşüyorlardı.

. beni sevmiyormuş . sevgisi yalanmış en kötüsü de bana olan aşkı yalanmış

 güvendiğim sevdiğim adam . işte erkeklere bir kere daha güven olmayacağını anladım. 

etraf bulanıklaşmaya başlamıştı. daha fazla gözlerimi açık tutamadım.  en son gördüğüm tek şey miranın endişeyle bana bakması gerisi koca bir hiç.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

bu bölüm pek uzun olmadı ama bir daha ki bölüm daha uzun olucak 

bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazmayı unutmmayın :)) 


ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin