düzenlendi !! tekrar düzenlenebilir !!
......
'gitme sensiz yapamam ' dedi oysaki gitmeme sebep olan kendisiydi...
.........
aklıma geçmiş gelince burukça gülümsedim. sonra ne mi oldu ? gözlerimi açtığımda hastanedeydim. o beyaz odanın içinde tektim. benim uyandığımı duyan doktorlar yanıma geldiler. üç tane doktor gelmişti. onlara ilk sorum ' annem ve babam nerede ' oldu iki doktor kafasını eğerken diğer doktor yanıma gelip yatağın bir köşesine oturup
- onlar seni gökyüzünden izliyorlar sen üzülürsen onlarda üzülür sen üzülme ki onlarda üzülmesin ' demişti o gün kendime bir söz vermiştim anne ve babam için üzülmicektim. onlar üzülsün istemiyordum. onlar beni izliyorlardı.
2 hafta hastanede kaldım ve o 2 haftada o doktor benimle çok ilgilenmişti.adı alkan dı. onu ikinci babam gibi görmüştüm.
sonra zaten çocuk esirgeme kurumu gelip beni almıştı. alkan amca ne kadar beni almak istese de alamamıştı. ama sık sık beni ziyarete gelmişti. o yetimhanenin her yerinde göz yaşlarım var. orada eğer ufacık bir yaramazlık yaparsan seni karanlık soğuk ve ürkütücü bir odanın içine koyuyorlardı. ben oraya hiç yapmadığım yaramazlıklardan dolayı bir çok kes girmiştim.
beni oraya koymaya çalıştıklarında ağlayarak ' yapmayın soğuk orası ben bir şey yapmadım ! desem de sert bir tokat atıp ' akıllanman için diyip içeri atarlardı.
her gece korkudan uyuyamazdım. hiç kimse benle arkadaşlık kurmazdı. nedenini bilmediğim bir şekilde hepsi benden nefret ederdi.
ah doğru adar dışında bütün hepsi nefret ederdi.
adar hep orada bir abi edasıyla sahip çıkmıştır. o benim olmayan abim gibidir.
onun hep beni korumalarıyla yıllar geçti. 18 yaşımıza geldiğimizde ise artık o yetimhaneden çıkma vaktimiz gelmişti. bizde o yetimhaneden çıkıp alkan amcanın yanına gittik. evli değildi. tek yaşıyordu.
onun yanına gittiğimizden beride bizi yollamadı. bırakmadı. şimdi ise bir aile gibi üçümüz geçinip gidiyorduk. şimdi gelelim şimdiki hayatıma şimdiki hayatım ise normal akışında gidiyor. her zaman ki gibi adarın üstüme hayvan gibi çullanması ile dalmış olduğum düşüncelerimden irkilerek çıkıyorum.
-' nerelere daldın yine lan ' hayla üstüme çullanarak onu üstümden itmeye çalışarak ( fesatlık yok :d )
-' ay eziliyorum lann kalk üstümden hayvan gibisin ya ' diye cırladım kulaklarını tıkıyarak üstümden hızlıca kalktı.
-' yavrum kulağımın zarını patlattın ne cırtlak sesin var ya ' diyerek isyan etti. ben ise gür bir kahkaha atarak omuz silktim.
- ' cırtlak mırtlak ama işe yarıyor ' dedim sırıtarak o ise göz devirdi.
merdivenlerden alkan amcanın inmesiyle kafalarımız ona döndü. uyku mağduru gözlerle bize bakıp konuşmaya başladı.
-' yine neler olduğunu sorabilir miyim ' dedi esniyerek . ben ise adarı işaret ederek
-' bu benim üstüme hayvan gibi abanınca bende cırladım alkan amca napayım yani ölüyordum yoksa ' dedim adar ise söze karışıp
-' külliyen yalan kendisi benim cazibeme dayanamayıp üstüme atladı. sonra noldu sonrasını bulamadım la ' dedi ben ise ona inanamıyorum bakışları atıp alkan amcaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )
Fiksi Umumgöz yaşı acının ıslak imzasıdır... kader onlar için bambaşka planlar kurmuştu. onların aşkı ilk görüşte aşk değildi. anlaşma üzerine kurulmuş bir aşktı. her şey anlaşılmış planda olmayan tek bir şey vardı. oda aşktı ... -ve sen Mehir Karahan kalb...