Demir'in ağzından part1

1.4K 49 25
                                    

1437 kelimelik bir bölüm:))

iyi okumalar

yine annemin sıkıcı bir konuşma yapmaya başlamasıyla sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim. yine başlıyorduk.  

'bak oğlum büyüdün 22 yaşındasın artık ben göçüp gitmeden evlen bana bir torun ver . bende senin mürvetini göreyim. birde senin çocuğunu göreyim daha ölsemde gam yemem. biliyorsun hastalığım ilerliyor. senden tek isteğim bu. bunuda yaşlı annene çok görme be oğlum ' bu konuşma bu hafta yaptığı sekizinci konuşmaydı. ve bu konu artık beni sıkmaya başlamıştı.

evlenmek istemiyordum.ben böyle bekar bir şekilde iyiydim. ama annemin son isteği oldu için yapmak zorundaydım. o benim değerlimdi. kanserdi her ne kadar tedavi görsede pek işe yaramıyordu tedaviler. git gide çöken annemi görünce benimde içimde korku oluşuyordu. onun olmadığını düşünce içim titriyordu. ailemden sadece o kalmıştı.

' tamam anne tamam uygun birini bulayım evleneceğim sen merak etme ' dedim annemi üzmemek için . derin bir nefes alıp anneme sarıldım. şefkatle sarılmama karşılık verdi. bu kadın benim ilk aşkımdı. bana her şeyi o öğretmişti. ve onsuz bu dünya çekilmez olurdu. 

annemden ayrılıp gülümsedim ' benim çıkmam lazım sultanım sende dinlen' dedim oda bana sıcak bir şekilde gülümseyip ' tamam oğlum kendine dikkat et' dedi kafamı salladım. kenarda bizi izleyen doktora dönüp ' bir şeye ihtiyaç olursa korumalar dışarıda ' dedim doktor gülümseyip kafasını aşağı yukarı salladı. bende anneme tekrar gülümseyip odadan çıktım.

odadan çıktığımda yanıma hizmetçimiz hande geldi. ' nereye demir bey' dedi bu kadını sevmiyordum . ona dönüp ' sanane hande ' dedim konuşmasına izin vermeden. evden çıktım. 

arabanın kapısını açmıştım ki telefonum çaldı arka cebimden telefonu çıkarttım arayan alperendi. en yakın arkadaşım hatta kardeşim. arabaya binerken telefonu açtım kulağıma götürüp cevapladım. 

'alo ' dedim ciddi bir tavırla arabayı çalıştırırken. 

' ay sen ciddi biri olmuşsun nidenn' dedi ah yine başlıyoruz

' alperen kardeşim mal mal konuşmak için mi aradın ? ' dedim kaşlarımı çatarak arabayı çalıştırıp sürmeye başladım.

' he abi tamam şey bizim bölgede izinsiz uyuşturucu satıcılığı yaparlarken yakaladık' dedi ciddi bir tavırla bu çocuk isteyince ciddi olabiliyormuş bunu öğrenmiş oldum . ne demek bizim bölgede izinsiz uyuşturucu satıcılığı yapmak ? kimin götü yer bunu yapmaya lan 

' kim lan bunlar kimin götü yer böle bir şey yapmaya depoya götürdünüz mü ? ' diye sordum sinirle 

' abi depoya götürdük . sen gelmeden bir şey yapmak istemedik ' dedi derin bir nefes alıp yolumu depoya çevirdim.

' tamam geliyorum' telefonu kapatıp arabayı depoya sürmeye devam ettim.

= ) = ) = ) = )= ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = ) = )

depoya gelince arabayı durdurdum.  hızlı bir şekilde arabandan indim. başi selamı veren korumaları da geçtikten sonra karşıma alperen çıktı. 

'hoş geldin abi ' dedi ciddi bir tavırla ciddi olmayı beceremiyordu.

' hoş bulduk nerede adamlar ' diye direk sordum.

' karşıdaki odada baygın bir şekildeler' dedi 

' tamam ' dedim ve karşıdaki odaya adımladım. yüzümdeki düz ifadeyle odaya girdim.

ANLAŞMA ( DÜZENLEMEDE AMA HAYLA DEVAM EDİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin