7. Bölüm

480 56 13
                                    


Bedenimi ele geçiren histen uzaklaşamıyordum. Saatlerce öpüşsek doymayacağımı hissediyordum. Fakat beklediğim gibi davranıp geri çekildi.

"Baek.. Yapma.."

"Yapma.. Yapma Luhan.."

Dudaklarına tekrar yaklaştığımda uzaklaşıp koltuğa oturdu.

"Bunu neden yaptın?"

"Luhan ben.."

"Neden?!"

"Uyuyabilir miyim?"

Tek kelime etmeden koltuğa uzanıp arkasını döndü. Sessizce akan gözyaşlarım kalbime damlayıp delip geçiyordu. Bu kadar iğrenç mi hissettirmiştim?

"Luhan ben.. Ben özür dilerim.. Sen kızlardan hoşlanıyordun ve ben.."

"İyi uykular Baek."

En azından yüzüme bir yumruk yememiştim. Bu bile benim için iyi bir adımdı.

Biraz daha kalmak istiyordum. Yaptığım şeyden sonra beni hemen postalayacağını biliyordum. Ama gitmek istemiyordum.

Kalbimdeki ağrıyla uyumaya çalıştım. Uyandığımda farklı planlar bulmalı ve burada kalmalıydım. Bunu düşünerek uykuya daldım.

Gözlerimi açtığımda Luhan yerinde yoktu. Panikle kalktım. Ayağımın üzerine aniden basınca bir sızlama hissettim ve olduğum yere düştüm.

"Ah!"

Luhan odanın kapısına dikilip gözlerime baktı.

"Yine kendini sakatlamaya mı çalışıyordun? "

"Ne?"

"Düştün mü? Yoksa bilerek mi yaptın?"

"Sen.. Biliyor muydun?"

Konuşmadan beni kucaklayıp salona götürdü. Koltuğa oturtup bacaklarımı uzatmama yardımcı oldu. Yanıma bir sandalye çekip oturdu ve güzel gözleriyle gözlerime baktı.

"Biraz daha kalmak istiyorum."

"Kendine zarar verdiğinde sadece kafanı dinlemek istediğini düşünmüştüm. Bunu neden yapıyorsun?"

"Bu kez bilerek yapmadım Luhan. Basınca çok acıdığı için düştüm. Birkaç gün daha kalmama izin ver."

"Bunu nasıl yapabilirim. Ailene gitmen gerektiğini biliyorsun. Herkes seni arıyor."

"Ben aradığımı burada buldum. Bunu anlayacaklardır."

"Bunu konuşmak istemiyorum."

Tam kalkacakken elini tuttum.

"Otur lütfen."

Tekrar oturduğunda kendime çekip kollarımı boynuna sardım ve dudaklarımızı birleştirdim. Geceki gibi değildi. Yumuşak dudaklar dudaklarıma karşılık veriyordu. Kalbimin bugüne kadar hissettiği en güzel duyguydu.

Dudaklarından yavaşça ayrılıp fısıldadım.

"Sana aşığım."

"Sana aşığım.."

Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde beni kucağına alıp odaya ilerledi. Yatağa gidene kadar dudaklarımda aşkla gezinen dudaklarını bir an bile çekmedi.

Yatağa oturduğunda kucağına iyice yerleştim. Dokunduğu yeri yakan elleriyle üzerimdekini çıkarıp attı. Huysuzca onun tişörtünü çekiştirdim. Çıkartıp attığında aramızdaki mesafeyi kapattım.

Island ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin