9. Bölüm

482 48 7
                                    


Gözlerim kayarak kapanırken birinin beni kucakladığını hissettim. Sonrası ise karanlık..

Gözlerimi açtığımda Yixing elimi tutuyordu. Oteldeki odamda yatıyordum. Herkes başımdaydı. Benden bir açıklama beklediklerini biliyordum. Ama onunla yaşadığım kısa süreli büyük aşkı anlatmaya ve sonrasında ayrıldığımızı söylemeye gücüm yoktu.

"Baek? İyi misin? Hm?"

İyi olmak da yaşamak da istemiyordum. Hayatımda ilk kez sevgiyi böyle yoğun yaşıyordum. Hayata karşı kaybetmiş hissediyordum. Yaşlarımı durduramıyordum.

"Kuzen? O sana bir şey mi yaptı?"

Chanyeol'e sinirle bakıp daha çok ağlamaya başladım.

"Ben polise haber vereceğim. Bu kadar ağlaması normal değil."

"Sakın! Sakın öyle bir şey yapma Chanyeol!"

"O zaman konuş Baek. Anlat bize. Günlerdir neredesin? Neden ağlıyorsun?"

"Evet dostum. Neler olduğunu bilmek istiyoruz. Birkaç gün gelmediğinde ben kafa dinlemek için istediğin o küçük tatili yapmaya gittiğini düşünmüştüm."

"Ben.. Ben onunla tanıştım. O.."

Tekrar alamaya başladığımda Chanyeol sinirle bağırdı.

"Sana ne yaptı Baekhyun?! Cevap ver bana!"

"Lanet olsun yeter! Hiçbir şey yapmadı! Neden anlamıyorsunuz?! Bir susun artık!"

Yixing elimi daha sıkı tutup bana güç vermeye çalıştı. Chanyeol sakinleşip diğerleriyle koltukların olduğu kısma geçti.

"Ben.. Aşık oldum Yixing.. Ona aşık oldum.."

"Ne?"

"Anla işte.."

"Sanırım bunu onların da bilmesi gerek Baekhyun. Neler olduğunu hepimize anlatmalısın."

Yixing diğerlerini yanımıza çağırdı. Onlara fırtınaya yakalandığım andan onun evine gittiğim ana kadar anlattım. Masal dinler gibi dinliyorlardı.

"Ormanın sonunda, denizin kıyısında bir ev? Yani ıssız bir yerde? Gerçek mi bu?"

Sonra onun ailesinden sonra neler yaptığını ve oraya neden taşındığını anlattım. Hepsi orada geçirdiğim günleri merak ediyordu. Daha fazla meraklanmalarına izin vermeden derin bir nefes alıp başladım.

"Onunla tanıştığımda soğuk bir adamdı. Kendini dış dünyaya kapatmış sert kabuğu olan bir adam.. Başta bana bir casusmuşum gibi davrandı. Ama sonra evine aldı. Günlerce ateşim düşmedi. Sabaha kadar başımda durup beni iyileştirdi."

"Oraya gittiğin kaç gün oluyor Baek. Bu kadar süredir ateşin mi vardı? Eğer seni zorla tuttuysa söyle. Kimseden korkma."

"Aslında.. Ben.. Ben zorla kaldım."

"Nasıl?"

"Onu tanıdıkça kalbime söz geçiremedim işte. Size hiç olmadı mı? Hiç olmayacak birine aniden aşık olmadınız mı?"

"Cümleleri süsleme Baek. Ne söyleyeceksen açıkça söyle. Empati yapmamız gerekirse yaparız."

"Ben.."

"Gözümün önünde seni öptü. Eğer onu polise şikayet etmemi istemiyorsan anlat."

"Ben bilerek kendimi sakatladım."

Island ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin