13. Bölüm

1.4K 85 32
                                    

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra yeniden yazmak istedim. Yazmak isteme sebebim de sizlersiniz . Siz ne kadar bu kitaba önem gösterirseniz bende de o kadar yazma isteği geliyor. Ara daha bitmedi ama voteleriniz ve özelden gelen mesajlarınız için yazmak istedim. Eğer böyle giderse yeni bölüm daha hızlı gelir.
Sınır 30 vote ve 30 yorum.
İyi okumalar!

Yavaşça Baran'a doğru döndüm. Yüzünden bir şey anlayamasamda gözlerindeki pırıltılar beni şaşırtmıştı.

Bana doğru döndü ve yüzümü büyük avuçları içerisine aldı.

Avuçları sıcacıktı. Yüzüm tam ortasına gömülmüş, sanki elleri benim için yaratılmıştı. Şaşkınlıkla gözlerimi kıpıştırdım.

Bana eğilmeye başlamıştı. Noluyor Allah Aşkına?

Kalbim neden hızlı atıyor?

Ya da gözlerimi neden yumdum ben?

Etraf sessizdi. Ya da ben kendimi dünyadan soyutlamış, odağı mı sadece onun kokusuna vermiştim.

Ne kadar güzel koktuğunu söylemiş miydim?

Dudaklarını anlımda hissettim. Kuş tüyü gibi bir dokunuş beni öpmüştü.

Etraftan alkış sesleri geldi. Hemen gözlerimi aralayıp etrafıma bakındım.

İnsanlar gülümseyen gözleri ile bize bakıyorlardı. Ama benim tek dikkatimi çeken şey kapının hemen yanında duran ve gözlerini bize sabitleyerek bakan kızgın bir Demir oldu.

Bedenim dondu. Onu en Son gördüğümde Baran ile yumruk yumrağıydılar. Ve hala Azra 'ya yaptığını aklım almıyordu.

Derdi neydi ?

Neden hep çevremdeydi?

Tamam. Pekala kardeşinin nişanı için de gelmiş olabilirdi ama bakışlarının manası neydi?

Baran'ın yüzümü terk eden elleriyle kendime geldim. Sıcaklığı beni terk etmişti ama daha fazlasını istemem şaçmalıktı.

Yüzümü ona doğru kaldırdım. Alnında atan damar ve gözlerindeki öfke abisini gördüğünü söylüyordu.

Ah Allahım! Bu ikisinin derdi neydi?

Hiç olmasını istemediğim nişanımda, hiç olmasını istemediğim bir kavgayı kaldıramazdım.

Bu yüzden elimi indirdim ve Baran'ın hala sıcaklığını koruyan ellerine dolaşım.

Soğuk ellerim onu irkitmiş olmalıydı ki hemen yüzünü bana döndürdü.

Ona uyarıcı bir gülümseme gönderdim. Bu 'kavga istemiyorum' gülümsemesiydi. Hemen o da kendini toplayıp bana anlamlı bir gülümseme gönderdi.

'Pekala.'

Biliyorum kısa ama pek zamanım yok. Her türlü desteğinizi bekliyorum.

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Demir mi?

Baran mı?

Töre De Ne? (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin