"Kalbimde sana ait bir yer var."

549 33 10
                                    


"Seni anlayamıyorum! Amacını kavrayamıyorum!"

Duraksadım. Sesim yüksek bir perdeden yükseliyordu. Her ne kadar onunla konuşmak istemesem de bizi şu an birinin duymasını istemezdim.

"Ne istiyorsun? Niye hayatımı mahvetmeye çalışıyorsun?"

Son cümleyle yüzünde oluşan ifade susmama yol açtı.

"Ben mi hayatını mahvetmeye çalışıyorum?"

Bozulan sinirleri konuşmasını engelliyormuş gibi duraksadı. Sakince nefes almaya çalışması bende onu her gördüğümde oluşan korkuyu derin olan uykusundan uyandırmayı hedefledi.

"Hala anlamıyorsun değil mi?"

Yüzündeki işkence çekermiş gibi olan ifade ona dair bir sempati oluşturdu içimde. Bir adım daha ona doğru yürürken konuşmaya zorlanan ses tellerim boğuk bir sesle cevap verdi.

"O kadar çok şey mantıksız ve anlamsız ki, neyden bahsettiğini sormaya korkuyorum."

Yüzündeki kısa ömürlük tebessüm beni bir adım daha atmaya zorladı.

"Neyi anlamıyorum Demir, ha?"

Sonlara doğru kesilen sesimle sorduğum bu yarım soru onu harekete geçirdi.

"Benim senin hayatını mahvetmeye çalıştığımı değil, sein benim hayatımı içine girdiğin ilk andan beri mahvettiğini seni aptal!"

Cümlenin başında normal olan sesi sonlara doğru yükselmişti. Bu, ona doğru attığım adımları misliyle geri çekmeme yol açtı.

Ve bu yaptığım da onun bana doğru gelmesine...

"Ne demek istiyorsun? " Titrek sesimle sorduğum bu aciz sorum onun sertliğini biraz yumuşatmaya yaramıştı.

"Kalbimde sana ait bir yer var."
...

Hey brombitolar!

Alıntı parçacığım nasıl? Beğendiniz mi?

Çok çok çok değerli olan yorumlarınızı ve mesajlarınızı yine her zamanki gibi bekliyorum.

Gökçe ile kimi destekliyorsunuz? Belirtin lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Töre De Ne? (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin