psycho 1

315 9 2
                                    

Ayein

Aku berjalan tanpa arah tuju. 5 tahun aku meringkuk dekat tempat jahanam tu. Sekarang aku dah tak ada tempat untuk ditujui.
Keluarga mama dan papa pasti tak akan terima aku selepas apa aku buat dekat anak mereka. Ha.ha.ha

Sakit mereka tak sesakit apa yang aku rasa selama mereka dera aku.
Aku ada abang tapi aku tak tahu mana dia duduk sekarang.

Lepas aku masuk sekolah juvana, abang aku hilang tanpa khabar berita. Pergi mampus la dia!! Nasib dia just kena toreh dekat mata dia. Aku tak sempat nak bunuh dia, polis dah datang.

Janji setan 2 ekor tu dah mampus dulu.

Hmm, cari tempat berteduh dulu la sebab langit mendung macam nak hujan la. Aku berlari ke arah bus stop dan duduk di situ. Hmm, perut dah berbunyi lapar. Duit tak ada. Sadis hidup aku. Ketika itu, seorang lelaki berlari menuju ke bus stop dan mengambil tempat di sebelah aku. Aku memandang sekilas ke arahnya.

Kacak..

Dia memandang ke arah aku lalu memberikan senyuman

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia memandang ke arah aku lalu memberikan senyuman. Aku terus melarikan pandangan aku. Gila!! Kenapa jantung aku ni?! Berdegup macam nak pecah dibuatnya.

“ Are you alone?,”

Tanyanya lembut. Jantan ni buta ke apa? Dah nampak aku seorang tanya lagi benda yang dia dah nampak. Aku hanya mendiamkan diri aku dan memandang ke lantai.

“ By the way, my name is Aiden Miller and you're?,”

Jantan ni memperkenalkan dirinya. Aiden Miller.. Sedap nama tu. Aku memandang sekilas ke arah wajahnya sebelum bersuara pendek.

“ Ayein,”

Rafael menganggukkan kepalanya mendengar jawapan aku. Suasana semakin sunyi dan hanya bunyi hujan kedengaran ketika itu. Sekarang aku sejuk dan lapar.

Tak boleh jadi ni!! Aku terus bangun dari duduk dan berlari meredah hujan untuk mencari benda yang boleh aku makan.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

“ Hey, Ayein!,”

Jeritan Aiden. Ayein tidak mengendahkan panggilan tersebut dan dia terus meninggalkan lelaki itu.

“ Kenapa aku rasa macam pernah nampak perempuan tu? Muka dia familiar sangat,”

Bisik hati Aiden. Hatinya ingin mengenali gadis yang baru dia jumpa pada ketika itu.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Ayein

Dapat gak aku isi perut aku. Roti dengan air kosong pun jadi la.
Aku makan tanpa suara sambil menuju ke bus stop tadi. Hmm, aku nak tido mana malam ni?? Bus stop tu je la.

Aku dah sampai dekat bus stop tu dan tengok Aiden dah tak ada. Bagus la, tak ada la semak tanya aku macam-macam. Mulut bising mengalahkan bontot ayam!! Aku toreh gak bibir dia bagi diam. Lepas tu potong lidah jantan tu.

Aku duduk di bus stop dan menghabiskan makanan aku. Kemudian, aku berbaring di tempat duduk itu dan termenung.

Hmm, apa aku nak buat sekarang ni? Umur aku dah 24 tahun. Selama 5 tahun aku duduk dekat sekolah juvana dan berulang-alik ke hospital psikatri. Nak sambung belajar? Ada ke university nak amik pembunuh masuk uni dorang??

Konfem tak ada. Cari keje la.. Itu pun kalau dapat.

Akhirnya, aku terlelap ketika melayani perasaan.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

PsychoWhere stories live. Discover now