psycho 8

686 5 0
                                    

Ayein

Kami dah sampai di night club. Hmm, besar.. Macam ni rupanya club malam.. Ramai orang..
Aku dah tak selasa namun aku hanya mendiamkan diri. Aiden masih setia memegang erat tangan aku sambil matanya meninjau mencari kelibat rakan-rakannya. 

Kemudian, dia menarik lembut tangan aku dan kami menuju di satu bilik yang agak tersorok dari orang ramai. Aiden mengetuk pintu sebelum memasuki bilik tersebut. Oh My God!! Banyaknya orang dan mata aku tertacap dekat arah Tiara yang sedang bercumbu dengan seorang lelaki.

“ Aiden, siapa dengan Tiara tu?,”

Aiden yang mendengar pertanyaan aku menjawab yang lelaki itu merupakan teman lelaki Tiara.. Ooo.. Ok.

“ Aiden here!!!,”

Jerit seorang lelaki yang sedang berdiri lalu memeluk erat tubuh Aiden. Aiden ketawa kecil sebelum membalas pelukan tersebut.

“ Haha, Happy Birthday, Damien,”

Oh, lelaki ni rupanya Damien.

“ Who is she, mate?,”

Tanya Damien sambil merenung ke arah aku. Aku dah tak selesa melihat pandangan matanya. Kalau boleh aku nak cungkil biji mata dia tu!! Sabar Ayein sabar!! Don't make it control over you..

Aiden memandang ke arah aku lalu tersenyum manis sebelum memeluk pinggang aku dan mencium pipi aku.

“ She is my only girl that always in my heart, Ayein,”

Ujar Aiden membuatkan aku tersenyum malu.

Dia suka buat aku rasa berbunga-bunga. Damien yang mendengar kata-kata Aiden bersorak dan mengatakan malam ini dia juga akan belanja minum untuk menyambut tentang perhubungan kami berdua. Semua bersorak riang kecuali seorang perempuan. Aku merenung ke arah wajah perempuan itu. Dia nampak kecewa bila dapat tahu pasal aku dan Aiden. I think that was Ryena.

She looked pretty and sexy in the same time but I know that she is slut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

She looked pretty and sexy in the same time but I know that she is slut..

Dari gaya dia pun aku dah tahu. Patut la Aiden tinggalkan dia.

“ Babe, do you need anything for drink?,”

Pertanyaan Aiden menyebabkan aku tersedar dari lamunan.

“ Just give me some coke,”

Ujar aku lembut. Aiden menyuruh aku duduk di tempat duduk yang kosong. Aku menuju ke arah tempat duduk itu dan mengambil tempat di situ. Mata aku melilau melihat keadaan sekeliling. Ada yang sedang berborak, ada yang sedang bercumbu dan ada yang sedang minum arak.

Tiba-tiba,

“ Hi, sweetie! Can I seat with you?,”

Aku yang mendengar pertanyaan lelaki itu merenung kosong ke arah wajahnya. Tanpa mendengar jawapan aku terus dia duduk disebelah aku. Bodoh!! Baik tak payah tanya boleh duduk sini atau pun tak!!!

Dia cuba memeluk bahu aku namun aku menolak kasar tangannya sebelum merenung tajam ke arahnya. Jantan ni memang nak mampus malam ni!!!

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Aiden yang sudah selesai membeli minuman untuknya dan Ayein kembali menuju ke arah bilik yang terdapat rakan-rakannya. Namun begitu belum sempat dia menuju ke arah sana, bahunya dipusingkan oleh seseorang.

Aiden terkedu melihat wajah Ryena. Ryena terus memeluk erat tubuh tegap Aiden. Aiden kaku disitu.

“ Baby, I miss you so much!!,”

Ujar Ryena begitu manja. Aiden yang mendengar kata-kata Ryena terus menjeling sebelum menolak tubuh gadis itu.

“ I don't care about that!! Just move on and don't try to make my relationship between Ayein ruin!!,”

Ujar Aiden keras sebelum jalan meninggalkan Ryena terpinga-pinga di situ.

“ Aku akan pastikan yang kau jatuh dekat aku balik macam dulu!! Walau apa pun yang terjadi kau milik aku, Aiden Miller!!,”

Nekad Ryena didalam hatinya.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

PsychoWhere stories live. Discover now