Ayein
Aku sedang menonton tv sambil memakan snak. Haha, cerita ni lawak. Aiden pergi kelas and petang nanti baru dia balik. Sejak peristiwa aku mengaku aku bekas pesakit mental, dia jaga aku dengan begitu kasih sayang dan protective yang amat. Itu yang menyebabkan aku bertambah mencintai diri dia dan perasaan takut akan kehilangan diri dia juga semakin bertambah apabila dia tau sebab apa aku masuk hospital gila.
Ketika itu, loceng rumah Aiden berbunyi dengan nyaring. Aik, cepat pula dia balik hari ni? Aku menuju ke pintu utama dan membuka pintu tersebut. Aku terkejut melihat Ryena berada di hadapan aku. Dia pun terkejut melihat aku.
“ Where is Aiden?, ”
Dia bertanya dingin lalu memeluk tubuhnya. Aku menyelitkan anak rambut aku di tepi telinga lalu memberikan pandangan kosong aku.
“ Dia ada kelas. What do you want from him?, ”
Aku bertanya kembali.
“ Salah ke I nak jumpa boyfriend I?,”
Aku yang mendengar kata-katanya terus mengempalkan penumbuk dan suara-suara yang sudah lama meninggalkan diri aku kembali berbisik di telinga aku.
“ Kill her, Ayein! She tried to take Aiden from you! KILL HER NOW!, ”
Aku menarik nafas panjang untuk menenangkan diri aku sebelum senyum kaku.
“ Seingat aku, dia hanya ada seorang teman wanita dan girlfriend dia tu ialah Aku. Setiap malam dia dengan aku tak ada pula dia sebut nama kau. Even in our sex, he scream my name not yours, ”
Ujar aku sinis dan wajah Ryena terus berubah kemerahan apabila mendengar kata-kata aku.
“I will making you regret take Aiden away from me! Remember that!,”
Ryena mengugut aku keras. Aku yang mendengar ugutan dia ketawa sinis lalu terus menghentak pintu rumah sekuat hati aku dan Ryena terkejut dengan tindakan aku.
“ Ryena Cole, You messed with the wrong girl. Let me give you some advice if you want to live longer. Don't touch Aiden, don't disturb him and go fucking away from our life. If you still trying to take Aiden away, I cannot assume that you still alive at the damn next day. Now, please go before my demon's take away my insanity, ”
Ujar aku dengan nada dingin menyebabkan wajah perempuan tu pucat. Hehe, aku suka reaksi dia.
“ Ryena?! What are you doing here?!, ”
Suara Aiden kedengaran dan aku terus membuat muka innocent aku.
“ Aiden!, ”
Oh God! Gediknya suara dia! Ikutkan hati aku, aku nak je toreh anak tekak dia tu and biar dia dah tak mampu nak bersuara and mampus!
“ Aiden, let her be. Dia dah nak balik, ”
Ujar aku pendek lalu menarik tangan teman lelaki aku.
“ By the way, welcome home,”
Ujar aku sebelum mencium lembut bibirnya sambil memeluk lehernya. Aiden membalas ciuman aku sambil menutup matanya. Aku merenung tajam ke arah Ryena yang masih kaku melihat kami bercium.
Dia terus meninggalkan perkarangan rumah Aiden dan aku terus menghentikan ciuman lalu menuju ke bilik tidur tanpa bersuara. Aiden yang memanggil nama aki berkali-kali, aku biarkan saja sebab aku masih bengang dengan Ryena dan aku tak nak Aiden yang kena tempias kemarahan aku.
ⓟⓢⓗⓨⓒⓞ
Aiden
Aku mengeluh perlahan melihat Ayein hanya diam membisu selepas peristiwa petang tadi. Aku pun tak tau apa sebenarnya terjadi dengan dia dan Ryena. I tried to asked it but she ignore me. Fuck! Ryena, I really hate you!! Aku menuju ke arahnya lalu duduk disebelah Ayein. Kemudian, aku dengan perlahan memeluk bahunya. Ayein hanya membiarkannya.
“ Babe, ”
Aku memanggilnya dengan lembut. Ayein hanya memandang kosong ke arah novel yang dibacanya.
Aish!! Aku mencium lembut bahunya lalu naik ke lehernya.
“ Aiden Miller, do you think this can solve our problem?, ”
Ayein bersuara dingin. Aku terus menghentikan ciuman dan mengusap wajahnya.
“ I love you more than I love her. Don't be like this. You know that I hate to see you like this, my love, ”
Aku memujuknya dengan lembut. Ayein menutup novel tersebut sebelum memandang ke arah wajah aku.
“ Aiden, I love you too and I hate her so much, ”
Ujar Ayein lalu memeluk tubuh aku. Aku tersenyum nipis melihat wajahnya yang tetap manis walaupun parut mencemari wajah itu.
“ Let's go to sleep now. We need some sleep, ”
Ujar aku lembut lalu mencium dahinya sebelum mengangkat tubuhnya memasuki kamar perkongsian kami berdua. Hari yang begitu panjang dan memenatkan bagi aku dan Ayein.
ⓟⓢⓗⓨⓞ
YOU ARE READING
Psycho
Mystery / ThrillerHidup aku sentiasa dalam kecelakaan... Aku selalu didera tak kira fizikal dan mental.. Budak-budak sebaya aku, mereka selalu bermain dengan make up, pakaian mewah dan barang-barang aksesori yang cantik tapi aku.. darah, benda tajam dan seksaan main...