hoofdstuk 15

3.3K 139 13
                                    

Louis pov.

Na een tijdje naar het bloed gestaard te hebben, was ik het mesje af zodat niemand hier achter kan komen. Dan hoor ik een auto aan komen rijden, ik door het raam en zie dat het Harry is. Ik ren snel naar boven. Boven dep ik met wat papier op de snee zodat het bloeden stopt. Ik doe snel een trui aan zodat Harry niks kan zien. Als ik klaar ben, gooi ik het papiertje weg. Ik hoor beneden de deur opengaan. 'Ik ben thuis.' Ik loop naar beneden en zie Harry, als hij me ziet komt er een lach op zijn gezicht. 'Hoe gaat het met je?' 'Uhh... Gaat wel hoor.' 'Gelukkig.' Zegt Harry en geeft me een kus. 'Ik ga even douchen oké?' Vraagt hij. 'Ja is goed.' 'Ga je met me mee douchen?' 'Nee, sorry.' 'Waarom niet schatje?' Vraagt hij teleurgesteld. 'Ik.. Ik heb net gedoucht.' Lieg ik. 'Zeg dat dan meteen.' Zegt Harry met een lach op zijn gezicht.

Als Harry aan het douchen is, zit ik te denken. Ik voel me klote. Ik kan er niet meer tegen. Ik wil weg hier. Na een kwartiertje voel ik ineens twee armen om me heen geslagen worden. Het is Harry, ik heb hem helemaal niet gehoord, ik was zo in gedachten verzonken. 'Louis gaat het wel met je?' 'Ja.' 'Louis, lieg niet tegen me, ik zie dat je je niet goed voelt. En ik heb nog een vraag waar komt dat papiertje met bloed vandaan?' Vraagt Harry. Shit... Wat moet ik nu zeggen. Ik begin keihard te huilen. 'Harry, dat bloed is van mij, ik heb mezelf gesneden, ik kan er niet meer tegen! Ik kan dit niet meer!'

-------------------------------------------------Hee iedereen, echt bedankt voor het lezen en de stemmen. Laat reacties achter, ik vind het leuk om ze te lezen. Trouwens iedereen, lees alsjeblieft ook de boeken van lizzielissie, omdat ze gewoon super is.

Ik schrijf weer verder bij 5 reacties :) xx

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu