hoofdstuk 22

2.9K 114 8
                                    

Hee, degene die auditie hebben gedaan, bedankt. Ik heb gekozen en het is xLisax1Dx geworden.

-------------------------------------------------

Liam pov.

'Lisa, hij reageert nergens op?!?!' 'Wie is hij?' Vraagt Lisa. 'Zayn, ik heb hem al een paar keer gebeld en gesmst. Hij reageert nergens op.' 'Is hij wel gewoon thuis?' 'Ja als het goed is wel.' Is mijn antwoord. 'Ga dan naar hem toe, ik ga wel mee.' 'Oké schatje, dat doen we.' Ik ren meteen naar de auto en we stappen snel in. Binnen een paar minuten staan we bij Zayn's huis. Ik stap uit, loop naar de deur en bel aan. Er wordt niet opengedaan. 'Shit Lisa, dit is niet goed. Ik ken hem en dit is niks voor hem.' 'Heeft hij niet ergens een sleutel onder de deurmat of bloempot ofzo liggen?' 'Owja.' Zeg ik en til dan een bloempot op. En ja hoor, daar ligt een sleutel. Ik pak de sleutel en open snel de deur. Ik loop samen met Lisa naar binnen. 'Zayn!' Schreeuwen we allebei. 'Zayn waar ben je?' Ik loop verder naar binnen en kijk rond in de woonkamer. Als ik omdraai, zie ik dat er iemand achter me ligt... Shit het is Zayn. 'Lisa, kom snel.' Schreeuw ik. Ze komt meteen aangerend. 'Ademt hij nog?' Vraagt ze terwijl ze bij Zayn neerknielt net als ik. 'Ja.' 'Oké, Liam rustig blijven. Til hem voorzichtig op en leg hem op de bank. Leg een dekentje over hem heen en probeer hem voorzichtig wakker te maken.' Zegt Lisa. Ik doe natuurlijk meteen wat ze zegt.

Zayn pov.

Ik voel hoe iemand me optilt en ergens oplegt. 'Zayn?' Hoor ik iemand zeggen, het is een jongensstem. 'Zayn, wordt wakker.' Dit keer is het een meisjesstem. 'Zayn, probeer je ogen open te doen... Zayn?' Ik probeer heel voorzichtig mijn ogen te openen. Het gaat lastig. 'Zayn, wat is er gebeurd?' Hoor ik de jongensstem meteen in paniek vragen. 'Liam doe rustig.' Zegt het meisje nu tegen hem. Ow ik weet al wie er bij me zijn. Het is Liam met Lisa. 'Niall.' Zeg ik, dat is het enige wat ik kan zeggen. 'Niall, wat is er met hem?' Vraagt Liam.

-------------------------------------------------

En hoe vonden jullie het? :)

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu