Louis pov.
De laatste tijd, wordt ik bijna niet meer gepest. Zayn is te druk met andere dingen, zoals die nieuwe jongen op school. Liam heeft sindskort een vriendin, dus die doet ook niks meer. Hij doet nu zelfs wel aardig. Ik voel me veel fijner op school, ik ben ook weer vrolijk. Er zijn altijd wel wat mensen die nog wat blijven zeggen, maarja die blijf je houden denk ik. En als ze iets zeggen, heb ik Harry, hij neemt het dan altijd meteen voor me op. Ik ben nog steeds helemaal gelukkig met Harry, het gaat super goed tussen ons.
Zayn pov.
De laatste bel is net gegaan, ik loop naar mijn kluisje en pak mijn jas enzo. Ik loop naar buiten en zie Niall vrijwel meteen staan. Ik loop naar hem toe. 'Hee Niall.' 'Hee.' 'Zullen we dan naar m'n huis gaan?' Vraag ik. 'Is goed.'
Onderweg is het best stil, ik voel me ongemakkelijk. 'Uhm... Wat zullen we dadelijk gaan doen?' 'Jij mag het zeggen Zaynie.' Zegt Niall terug, ik kijk hem een beetje raar aan. 'Zaynie?' Vraag ik. 'Ja, leuke naam toch, zo mag ik je toch wel noemen?' 'Uhh, ja als je dat wil, maar wat wil je dan dadelijk gaan doen?' 'We kijken dadelijk wel.' Antwoordt Niall.
'We zijn er.' Ik pak de sleutel uit m'n tas en open de deur. Niall loopt meteen naar binnen. 'Je woont hier wel mooi.' 'Dankje.' Niall ploft neer op de bank. 'Wil je wat drinken?' Vraag ik. 'Nee, bedankt. Maar ik wil wel iets anders.' 'Ow wat dan?' 'Dat jij naast me komt zitten.' Ik kijk hem verward aan, hij doet zo vaag. Maar ik besluit uiteindelijk toch om naast hem te gaan zitten.
Niall pov.
Alles gaat goed. Zayn luistert naar alles wat ik zeg. Ik kan hem alles laten doen. Als hij naast me op de bank is gaan zitten, blijf ik hem in zijn ogen aankijken. Ik schuif dichter naar hem toe en buig m'n hoofd naar voren. Hij doet helemaal niks, dit is zo leuk, ik kan hem echt alles laten doen, denk ik ondertussen. Onze lippen zijn nu heel dicht bij elkaar...
-------------------------------------------------
Hee, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik denk trouwens dat dit boek niet meer zo heel veel hoofdstukken gaat krijgen. xx
JE LEEST
I love you (Larry Stylinson)
FanfictionLouis wordt al super lang gepest op school. Er is niemand die er iets tegen doet, totdat er een nieuwe jongen op school komt. Harry Styles, iedereen mag hem meteen, maar wat gebeurt er als hij merkt dat Louis zo erg gepest wordt? Zal hij Louis helpe...