Harry pov.
'Komt het goed met Louis?' Vraag ik aan de dokter. 'Ja het komt goed, hij mag straks weer naar huis denken we. Hij krijgt wel wat pilletjes mee voor als hij pijn krijgt, want zijn verwondingen zijn best heftig.'
~Later die dag~
'Louis je mag naar huis.' Zegt de dokter. Louis stap heel voorzichtig zijn bed uit en klampt zich aan mij vast. 'Kun je lopen?' Vraag ik. 'Ja, maar niet zo snel.' Samen lopen voorzichtig het ziekenhuis uit naar mijn auto. Als we bij mijn auto zijn, help ik Louis in de auto te komen. Als hij zit, stap ook ik in en rijden we aan. Na 10 minuutjes zijn we er. Ik help Louis uit de auto te komen. Ik doe de deur van ons huis open en ga naast Louis op de bank zitten. 'Lou gaat het?' Hij begint te huilen. 'Harry, ik kan dit niet meer. Het pesten wordt steeds erger, ik trek dit niet meer.' Ik schrik van zijn antwoord. 'Louis, we komen hier samen doorheen, ik laat je nooit meer alleen en ik zal je altijd helpen. Ik laat je echt nooit meer alleen!!' Zeg ik. Hij gaat met zijn hoofd op mijn schouder liggen. 'Ik hou van je Louis.' Zeg ik tegen hem terwijl ik mijn arm om hem heen sla. Na een tijdje merk ik dat Louis bijna in slaap valt. Ik sta op en leg hem voorzichtig op de bank neer. Ik leg een dekentje over hem heen zodat hij het niet koud kan krijgen. 'Als er iets is dan roep je maar.' Zeg ik en geef hem een kusje op zijn haar.
Louis heeft de hele dag op de bank gelegen en ik ben bij hem gebleven. Nadat we wat gegeten hebben, neem ik Louis mee naar boven. 'Zullen we gaan slapen? Het was een zware dag voor je.' Vraag ik aan hem. 'Ja is goed.' 'Lou, lukt het om jezelf uit te kleden?' Hij probeert zijn shirt uit te trekken, maar stopt al gauw, hij vergaat van de pijn. 'Stop, ga maar liggen, ik doe je kleren wel uit.' Zeg ik en trek Louis' shirt voorzichtig over zijn hoofd heen. Daarna doe ik de rest van zijn kleren uit en ook de mijne en ga dan naast Louis in bed liggen. 'Morgen blijven we allebei thuis, vind je dat goed?' Vraag ik aan hem. 'Ja is goed. Harry echt bedankt dat je zo goed voor me zorgt, ik hou van je.' 'Tuurlijk doe ik dat, je bent de liefste persoon op aarde. Ik hou ook van jou.' We geven elkaar een kus en gaan dan slapen.
Louis pov.
Ik word wakker van het licht wat in de kamer schijnt. Ik kijk naast me en zie geen Harry. Ik stap voorzichtig uit bed en doe alles wat ik moet doen. Ik strompel daarna naar beneden. Op de keukentafel zie ik een briefje. Ik lees het briefje, het is van Harry, er staat op dat hij even is sporten en dat hij snel weer terugkomt. Als ik het briefje gelezen heb, loop ik naar het aanrecht. Ik pak een mesje, ik kijk er naar en begin te denken... Zal ik het doen? Zal het de pijn wegnemen? Ik zet het mesje op mijn arm en maak een kleine snee. Ik zie hoe het bloed uit de snee komt.
-------------------------------------------------
Hee, ik hoop dat jullie het een goed stukje vonden. Bij vijf reacties schrijf ik weer verder. Tijdens het schrijven van dit stukje heb ik geluisterd naar dit liedje: River Flows In You. Xx
JE LEEST
I love you (Larry Stylinson)
Hayran KurguLouis wordt al super lang gepest op school. Er is niemand die er iets tegen doet, totdat er een nieuwe jongen op school komt. Harry Styles, iedereen mag hem meteen, maar wat gebeurt er als hij merkt dat Louis zo erg gepest wordt? Zal hij Louis helpe...