hoofdstuk 24

2.8K 116 1
                                    

Liam pov.

Lisa is even wat drinken enzo halen. Ik ben samen met Zayn op de kamer. 'Zayn wat is er nou gebeurd?' 'Niall.' 'Wat is er met Niall, probeer het me te vertellen.' 'Hij... Heeft... Dit gedaan.' 'Echt?' Vraag ik geschrokken, dit had ik nooit van hem verwacht. Dan komt de dokter terug met de uitslag van de foto's. 'Wij hebben de foto's goed bekeken en je hebt niet gebroken, je hebt wel een paar kleine dingetjes gekneusd. En de blauwe plekken enzo zullen over een paar weken wel minder zijn of zelfs wegtrekken. Je krijgt wel pijnstillers mee en dan mag je naar huis. Het is wel verstandig dat iemand dag en nacht bij je blijft voor als er iets gebeurd.' 'Dat doe ik wel Zayn, ik blijf wel bij je slapen en zal je helpen.'

Zayn pov.

We zijn weer in mijn huis. Liam blijft bij me, dat vind ik fijn. Ik ben echt bang van Niall nu, ik ben ook echt bang dat hij terugkomt. 'Liam, bedankt.' 'Zayn vrienden doet dat nou eenmaal voor elkaar.' Ik glimlach dankbaar naar hem. 'Maar Zayn een ding als je weer wat beter bent, ga dan wel alsjeblieft aangifte tegen Niall doen.' 'Ik kijk nog wel, ik wil nu even rusten.' 'Oké, als er iets is dan roep je maar.' Zegt Liam.

Harry pov.

'Louis heb je al gehoord wat er met Zayn is gebeurd?' 'Nee vertel.' 'Hij is mishandeld.' 'Door wie?' Vraagt Louis. 'Waarschijnlijk door Niall.' 'Shit, ik ga naar hem toe.' 'Lou, wtf waarom, hij heeft je jarenlang gepest en nu wil je naar hem toe??' 'Ja dat klopt, maar de laatste tijd heeft hij niks meer gedaan en ik wil dat dit over is. Ik wil het gaan oplossen met Zayn.' 'Als je dat echt wil, moet je dan doen.' Zeg ik. 'Ga je mee?' 'Oké, voor jou dan.' Louis geeft me dankbaar een kus.

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu