hoofdstuk 1

6K 214 37
                                    

Louis pov.

Mijn wekker gaat, ik word wakker. Vandaag wordt weer een hel, net zoals altijd. Ik word al sinds dat ik op deze school zit gepest, alleen omdat ik gay ben. Niemand zegt er ooit wat van als iemand me weer in elkaar slaat, niemand geeft om me. Uiteindelijk besluit ik maar om mijn bed uit te gaan. Ik doe mijn kleren aan, eet wat, poets mijn tanden en doe mijn haar. Dan doe ik mijn tas op mijn rug en loop aan naar school.

Harry pov.

'Harry wordt wakker.' Roept m'n moeder. 'Jaa!' Roep ik terug. Vandaag is de eerste dag op mijn nieuwe school. Ik hoop dat het een beetje leuk is. Ik stap uit bed en doe wat ik moet doen. Als het tijd is pak ik mijn tas en loop aan richting school.

Ik sta voor het grote gebouw, dus.. dit is mijn nieuwe school. Ik loop naar binnen en ga naar de receptie en meld me. 'Je moet naar lokaal B056, je hebt wiskunde.' Zegt de vrouw vriendelijk tegen me. 'Oké, bedankt.' Ik loop door de gang, ik heb geen idee waar ik heen moet. Dan zie ik een jongen staan bij de kluisjes. Ik tik hem op zijn schouder. Hij draait geschrokken om. 'Ja, uhh.. Doe me alsjeblieft niks!' Zegt hij en duikt ineen. 'Ik doe je niks hoor, ik ben Harry Styles, ik ben nieuw hier.' Ik steek mijn hand naar hem uit. Hij kijk me verast aan en pakt dan verlegen mijn hand vast. 'Ik ben Louis.' Zegt de jongen blozend. 'Hoi Louis, ik heb een vraag, ik moet naar B056 weet jij misschien waar dat is?' 'Ow ja hoor, ik moet daar ook zijn, je zit dus in dezelfde klas als mij.' Zegt hij heel zachtjes. 'Gezellig.' Zeg ik en ik lach vriendelijk naar hem, maar hij kijkt meteen naar beneden.

We lopen samen door de gangen op weg naar B056. Louis is heel aardig, maar wel heel verlegen, soms zelfs een beetje bang heb ik het idee.

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu