hoofdstuk 9

4.1K 173 30
                                    

Louis pov.

Harry is nu al anderhalf uur weg, ik begin me zorgen te maken, waar is hij? Ik sms hem met de vraag waar hij is en dat ik me zorgen maak. Hij sms't meteen terug dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat hij zo naar mij toe komt.

Na een half belt er iemand aan. Ik loop naar de gang en maak de deur open. Daar staat Harry, Harry Styles, de jongen waar ik verliefd op ben. 'Hee.' Zegt hij verlegen. 'Hee, kom binnen.' Hij loopt naar binnen en gaat op de bank zitten. Ik ga naast hem zitten. 'Ik heb nagedacht Louis, ik.. ik vind je leuk denk ik.' Zegt hij blozend. 'Echt? Harry ik vind jou ook leuk.' Hij kijkt me nu aan, ik leg mijn hand tegen zijn wang aan en schuif iets dichter naar hem toe. Ik buig langzaam wat naar voren en dan kussen we. Ik voel allemaal kriebels in mijn buik en ik voel me super gelukkig. En ik ben al zo lang niet meer gelukkig geweest. Dan voel ik Harry's tong tegen mijn lip aan, ik open mijn mond een stukje en laat onze tongen met elkaar spelen. Het voelt geweldig.

Harry pov.

Tijdens onze zoen voel ik me echt blij. Louis maakt me echt gelukkig, hij is speciaal, hij is bijzonder, hij is niet zoals iedereen is. Dan trekt ik me langzaam weg. 'Louis, dit was super.' Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. 'Dat klopt Harry, ik heb hier lang op gewacht.' Ik heef hem nu een heel klein, lief, zacht kusje op zijn mond en pak dan zijn hand vast. 'Lou, wil je mijn lieve vriendje zijn?' Mijn vraag wordt beantwoord met een dikke kus en knuffel. 'Ja!'

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu