hoofdstuk 3

5K 200 54
                                    

Louis pov.

'Dankje Harry, je bent echt lief.' Ik kijk hem verlegen aan met mijn nog betraande ogen. 'Aww, jij ook.' En hij veegt mijn tranen weg met zijn duimen. Hij trekt me weer in een knuffel. Ik weet niet wat het is maar elke keer als Harry me aanraakt krijg ik zo'n raar gevoel in mijn buik, maar ik ken Harry nog niet eens zo goed. Daar moet ik verandering in brengen. 'Harry, wil je misschien vandaag na school samen bij mij thuis een film ofzo kijken?' 'Ja leuk, woon je alleen of met je ouders enzo?' 'Ik woon alleen, mijn ouders zijn gescheiden en naar een ander land verhuisd.' Ik krijg weer tranen in mijn ogen als ik dat zeg, ik mis ze zo erg. 'Lou, zal ik vanavond bij je blijven slapen? Dan ben je niet alleen.' 'Ja Harry, graag dat vind ik echt fijn.'

Ik open de deur van mijn huis. Harry loopt achter me aan. We lopen naar de woonkamer. 'Je woont wel mooi hier hoor.' Zegt hij en lacht naar me. Ik begin een beetje te blozen volgens mij. 'Dankje, uhh.. Wil je wat drinken?' 'Ja lekker.' Ik pak twee glazen en doe daar cola in. Ik loop terug en ga dan samen met Harry op de bank zitten. 'Zullen we een film kijken?' 'Ja is goed, wat voor film?' Vraagt Harry. 'Zullen we een horrorfilm kijken?' 'Is goed Lou.' Ik pak een film en zet hem aan en ga dan weer naast Harry zitten. Het begint steeds enger te worden en Harry schrikt opeens zo erg dat hij me vastpakt en helemaal tegen me aan gaat hangen. Ik pak hem ook vast en aai een beetje door zijn haar. Hij wordt er helemaal rustig van. 'Dat is fijn Lou.'

Als de film is afgelopen, kletsen we nog wat. Dan kijken we op de klok en zien dat het al best wel laat is. We besluiten om naar bed te gaan. 'Lou, waar moet ik slapen?' 'Wat denk je?' 'Uhh.. Op de bank ofzo.' 'Nee natuurlijk niet, je slaapt samen met mij in bed als je dat wil natuurlijk.' 'Ja is goed.' We kleden ons uit, we zijn allebei alleen nog in onze boxers. Ik ga samen met Harry in bed liggen. Ik ga heel dicht tegen hem aan liggen, het voelt zo vertrouwd. Hij slaat een arm om me heen en zo vallen we in slaap.

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu