hoofdstuk 16

3.3K 126 11
                                    

Harry pov.

Wat Louis snijdt zichzelf? Mijn hart begint sneller te kloppen en ik val bijna flauw. 'Louis waarom?' Huil ik. 'Alsjeblieft stop, ik smeek het je.' 'Sorry Harry, ik kan er gewoon niet meer tegen, ik... Ik sorry Harry, het spijt me.' 'Stop ermee, ik zorg ervoor dat dit goed gaat komen, Lou laat me nooit in de steek alsjeblieft. Ik kan niet zonder je.' Ik geef hem een kus.

~Volgende dag~

Ik word wakker van de wekker. Louis wordt er ook wakker van. 'Zullen we ons gaan aankleden enzo? Dan gaan we dadelijk naar school.' 'Ja is goed.' 'Louis, ik ga Zayn vandaag aanpakken, hij gaat eraan.' Zeg ik. Als we klaar zijn allebei, stappen we mijn auto in. Na een paar minuutjes zijn we al weer op school. De eerste lessen gaan wel oké, er is nog niks gebeurd. In de pauze, zit ik met Louis aan een tafel. En dan zie ik Zayn aan komen lopen. Als hij bij ons is richt hij zich meteen op Louis, hij begint hem meteen uit te schelden. Ik sta op en stamp Zayn in z'n zij. Daarna sla ik keihard tegen z'n gezicht, hij valt op de grond, ik schop hem nog een keer. 'Zayn je blijft voortaan van Louis af, anders gebeurt dit nog een keer.' Waarschuw ik hem en loop daarna met Louis weg.

Zayn pov.

Ik ga kapot van de pijn. Niemand komt me helpen. Ik dacht dat ze me allemaal wel mochten, maar nee hoor.. Niemand. Na een paar minuten op de grond gelegen te hebben, zie ik een jongen met blond haar op me af komen lopen. 'Hoi, uhm gaat het wel? Zullen we even naar de wc lopen om het bloed van je gezicht enzo weg te halen?' Vraagt hij aan me. Hij trekt me overeind en loopt met mij aan zijn arm naar de wc. Ik kan bijna niet lopen, ik heb zoveel pijn. 'Ik ben trouwens Niall.' Zegt de blonde jongen opeens. 'Ik ben Zayn.' 'Ik zit hier nog maar net op school, ik ben namelijk verhuisd.' 'Waar woonde je dan eerst?' Vraag ik. 'In Ierland.' Ow oké, welkom dan.' Zeg ik ongemakkelijk. Terwijl Niall het bloed van mijn shirt afpoetst, vraagt hij of ik hem wil rondleiden op deze school. 'Ja natuurlijk, je lijkt me wel aardig Niall.'

--------------------------------------------------- Dankje iedereen voor het lezen :) Lees alsjeblieft ook de boeken van Withmyloveforyou, omdat ze zo lief is. Ze verdient het om meer reads, votes en comments te krijgen!! xx

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu