hoofdstuk 17

3.1K 125 6
                                    

Zayn pov.

Als ik er weer een beetje normaal uitzie, loop ik samen met Niall de wc uit. 'Zal ik je dan nu maar meteen rondleiden?' 'Ja is goed.' Krijg ik als antwoord terug. We lopen door de gang, dan stop ik. 'Dit is ons wiskunde lokaal.' We lopen weer verder, todat ik weer stop. 'Dit is ons Engels lokaal.'

Nadat we de hele school zijn doorgelopen, bedankt Niall me. Hij heeft veel over zichzelf verteld. Hij komt eigenlijk uit Ierland, hij is 17 jaar. Hij heeft een oudere broer. En nog veel meer. Hij is echt heel aardig.

Louis pov.

'Harry waarom heb je dat nou gedaan?? Dadelijk gaat hij me alleen maar meer pijn doen.' Zeg ik in paniek. Harry pakt me vast bij mijn schouders. 'Lou, ik heb dit gedaan om jou te beschermen. Hij moet eens een keer voelen hoe jij je altijd voelt als je weer eens door hem geslagen enzo wordt. En Louis dit durft hij nu echt niet nog een keer en als hij het toch nog een keer wil doen, heeft die jongen een groot probleem, dan kan hij nooit meer lopen.' 'Beloof je dat Harry?' 'Tuurlijk.' Zegt hij en geeft me een knuffel.

Niall pov.

Deze school lijkt me wel oké. Ik heb al één vriend, Zayn. Teminste hij denkt denk ik dat ik zijn vriend ben. Nog niemand kent me hier echt. Als ik hier wat langer ben, zullen ze me allemaal echt leren kennen. Bij die gedachte begin ik in mezelf te lachen...

-----------------------------------------------

Sorry dat het zo lang duurde voor een nieuwe update. Maar ik heb er zo m'n redenen voor. Ik hoop dat jullie het een goed stukje vinden. xx

I love you (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu