Pov taehyung//
"Minji?" Aku berdiri di depan minji dan seorang namja.
Geramnya nk ja aku tumbuk namja kat sebelah minji ni! Haihh
"Tae!" Minji teruja apabila melihat aku.
Eleh yeoja ni buat salah bukan main teruja gi. Sabar tae sabar ! Nasib sayang tau.
Aku jeling namja kat sebelah dia dan berlalu pergi.
Kau pahal tae? Lari dari masalah ke? Bukn tdi nk tumbuk namja tu ke? Ke kau takut?
Eeeeww serabutnya! Otak ni kan haihhhh.
"Taehyung!!!! Awaaa!!! Sosangnim!! Oppa! Sayang!" Minji melaung dari jauh sambil berlari mengejar aku.
Jap? Sayang? Gatalnya dia ni.
Aku terus pusingkan badan menghadap dia.
Buk!
"Apa berhenti tetiba ni. Sakit tau kepala kita. Dada tu dah la keras." Minji mengusap kepalanya.
Dengan perasaan bersalah aku pun mengangkat tangan dan mengusap lembut kepala dia yang terhantuk kat dada aku tadi.
"Kenapa awak lari tadi saya baru nak kenl kan dengn oppa saya?" Minji memegang tangan ku yang berada di kepalanya.
"Tak kan saya tak lari kot tengok awak bahagia suap suap dengan op-- hah? Oppa awak?" Serious aku malu sekarang. Minji aku tengok dah sengih cam kerang busuk je.
"Saya tahu!" Jerit dia tetiba sambil tengok aku penuh makna.
Aku tahu budak ni mesti nk kenakan akukan!
"Tak ! Apa yg awak pikir tu x betul pun." Aku melarikan mata dari melihat dia. Bahaya betul!
"Eleh dia.. betulkann?" Dia sengih lagi dekat kat muka gojes ni.
Blushing tau tak!
"Ish orng kata tak lah!" Aku tolak dahi dia perlahan. Mau kuat aku tolak cari nangis ank orang balik merangkak aku kang.
"Apa yang x nya awak?." Okey aku da masuk perangkap budak nih.
"Awak jealous kannnnnnn? "Minji menarik dagu aku dan memicit micit pipi aku. Ish ingat patung bear dia ke?
"Tak da hari nk jealous lah budak." Aku tepis tangan gebu dia.
"Taehyung jealous!" Dia jerit kuat
Malu siot!
"Tak lah!" Aku tekup mulut kecil dia.
"Erm upm le- pas lahhhhh!" Di tarik tarik tangan aku.
"Tak nk tak n--"
"Ehem ! Mesranya!"
"Oppa!!!!!" Minji lari dari aku dan menyorok kat belakang namja yg dia cakp oppa tadi.
Hyung ipar!!!!
"Hyung! Annyeonghasaeyo!" Aku tundukan sedikit kepala tanda hormat.
"Dae annyeonghasaeyo." Dia senyum dan tarik adik dia keluar dari belakang.
"Hehe oppa ni lah taehyung. Handsome kan dia. " minji peluk lengan aku sambil sengih.
"Ya lah saeng ! Pergi lah date oppa nk balik dulu! Taehyung , hyung balik dulu yerr jaga adik hyung." Hyung ipar senyum dan tunduk kan badan lalu beredar.
"Yeay thanks oppa!!!! Kajja date uri taetae!" Minji jerit dan menarik tangan aku.
Tbc
Vote and comments!
YOU ARE READING
Accept Me Teacher ●Taehyung FF●
FanfictionSeronok bercinta tiba-tiba dia minta putus. Tak guna punya cikgu!