●Chapter 20 Yeay Dubai●

74 3 2
                                    

Selepas beberapa jam di dalam kapal terbang akhirnya sampai ke tanah dubai dengan selamatnya.

Taehyung dan minji menaiki teksi yang  tersedia di airport dan bergerak ke hotel untuk merehatkan badan.

Minji's

"Sayang ambik kan tuala saya dalam beg kejap."  Kata taehyung yang sedang baring di atas katil.

Beg dia ada kat sebelah dia je dohh. Aku yang kat sofa ni. Bukan main jauh lagi dia suruh.

Aku membuka langkah dan mencari tuala didalam beg taehyung.

What!

Pengotornya dia ni!

Boxer dia letak kat atas skali. Tak malu betul. Haihh!.

"Awak ambik sendiri lah." Aku berpaling ke arah nya yg sedang baring disebelah aku.

"Ala pegang je lah. Awak dah pegang lebih pada tu kan? " taehyung tersengih gatal ke arah aku.

Tak guna punya suami.

"Yahh! Awak ! " Jerit aku kuat. Disambut oleh gelakkan dari taehyung. Gelakkan mengejek.

"Ambik jelah. Kalau tak kita mandi sesama ya." Dia bangun dan pengang bahu aku.

"Ah fine!" Aku memonyokkan muka dan mengangkat boxernya dengan dua jari. Dia yang lihat hanya ketawa.

"Nah. Gi mandi cepat. Saya nak kemas barang dulu." Kata ku lalu bangun.

"Kemas barang saya jugak ye sayang. Hahah". Katanya dengan gelakan kecil lalu meloloskan diri ke dalam tandas.

"Haihh. Dulu tak segatal ni pun. Sekarang gatal kalah keladi je." Aku mendengus dan mula menyusun pakaian didalam almari.

Baju baju taehyung?

Aku susun jugak le. Tak nak jadi isteri derhaka. Hahah .

Selesai!

Kreak!

"Sayang jom la mandi sesama." Panggil taehyung. Kepalanya sahaja dapat dilihat sebalik pintu.

"Syireo! Awak jangan gatal sangat erhh." Aku menjeling nya.

"Mari lahh sayang. Ke nak saya angkat awak masuk dalam ni?" Dia tersenyum nakal.

"Fine.! I hate u taehyung." Aku ambil tuala putih dan berjalan ke arah tandas.

"I love u too baby". Muka taehyung dah tersengih sengih aku lihat semasa menghampirinya

"Come to daddy palli." Katanya lagi. Aku rasa nak je boxing dia kat sini.

"Gedik!" Aku menolak pintu tandas .

Kleak! Dia kunci pintu.

"Ni sayang ni." Katanya.

Aku menaggalkan pakaian. Hanya tinggal pakaian dalam sahaja. Taehyung dari tadi asyik perati aku je . Takut juga sbnarnya . Tapi nak buat macam mana. Nak buka kat mana lagi baju ni.

"Jangan pandang saya macam tu." Aku masuk kedalam tub mandi yang mengandungi buih. Best nya. Saiz pulak besar.

"Biar la. Awak tu hak saya." Balasnya sambil masuk dlam tub aku sekarang. Terbuntang mata aku.

"Apa awak buat ni?" Aku menampar bahu yang terdedah.

Korang mesti tertanya tanya kan dia pakai apa sekarang. Haha. Yang ni kelakar. Dia pakai boxer KC duk. Mata aku.

"Mandi sekali la sayang oi." Dia senyum. Ni tak kuat ni.

"Lepas ni kita gi bilik sauna pulak ya." Katanya.

"Ya."

                                  +++

Aku dengan tuala sahaja dibadan. Boleh pulak dia main tarik tarik. Kalau terlucut tak ke naiya.

"Awak jangan lah." Marah aku. Mau tak nya dia ni tak henti henti tarik. Dia tu boleh la pakai boxer je dalam ni. Tak malu.

Aku cakap dia tak malu. Dia balas apa korang tau. Dia cakap malu buat apa aku dah tengok semuanya pun. Malu kot dia cakap macam tu.

"Bilik sauna ni kena buang kain tu. Baru keluar peluh sayang." Katanya dengan tangan yang tak berhenti dari tadi.

Menyesal aku buka pakaian dalam tadi. Ingat dah habis. Aigoo.

"Eh!" Jerit aku apabila tuala putih dibadan aku terlucut sikit diatas.

Aku pandang muka taehyung.

"Awak tengok apa tu?" Soal aku.

"Tengok hak saya." Dia sengih.

                               +++

"Lepas makan ni awak nak pergi mana pulak? " soal aku sambil memandang tepat ke muka taehyung.

"Kita gi naik basikal. Mesti best." Taehyung bersorak gembira.

"Ala malas la nak naik basikal. Dah panas kang burn la muka." Aku menyuap kentang goreng ke dalam mulut.

"Okay kalau tak nak naik basikal. Awak kene pilih antara mandi, bilik sauna atau katil. Ha pilih cepat." Dia pandang muka aku dengan senyuman gatal. Sepak kang!

"Taehyungggg , okay okay kita naik basikal." Aku mencebik. Nak protes! Kenapa lah dia jadi macam ni.

"Okay !"

Tbc
Gws chinggu!

Aku sebenarnya tak dak idea TT. Klah bye.

Maaf sekiranya ada unsur agak byuntae>_<

Enjoy!
Aq tngah sedih lagi pasal jonghyun ngn taeyang nk kawin.

Bts pi bagi penghormatan terakhir kat jonghyun tadi. Hiks

Accept Me Teacher ●Taehyung FF●Where stories live. Discover now