Kelihatan seorang yeoja berseluar jeans pendek berwarna putih bersama baju berlengan pendek merah sedang berjalan di tepi sungai han.
Rambut panjang dilepaskan,dibiar ditiup angin. Tangan kirinya didepakan manakala tangan kanannya mengusap perutnya yang sedang memboyot maybe dah cukup 9 bulan tapi masih belum smpai 10 hari.
//Minji p.o.v//
Udara nyaman aku sedut. Angin sepoi-sepoi lembut mengena wajahku. Sambil mengusap perutku, aku terpikirkan someone.
"Baby! Nanti baby keluar jangan nakal macam dia tu tau. Penat omma kalau baby jadi macam dia."
Aku ketawa kecil lalu menyelitkan rambutku di tepi telinga. Sesekali aku menoleh melihat beberapa pasangan sedang duduk dekat tangga berdekatan tempat aku berjalan.
Date?maybe? Aku terus tersenyum dan berjalan lagi~
"Chagiya!"
(13 years ago)
"Weyy kau! Kita ada sosangnim baru lah!"
"Aku dengar handsome."
"Ye muda lagi ."
"Woi apa bising bising ni." Jerit ku apabila classmates berbual dengan kuat.
Aku nak tidur pon x senang. Hehe
Semua terdiam dan balik tempat. Yelah aku kan president class ni.
Tup tup
Bunyi derpaan tapak kasut tinggi memasuki class kami.
"Miss Taeyeon? Wae?" Soal ku. Yelah nak tahu jugak tetiba masuk bukan masa dia pon.
"Ermm mulai hari ni kelas korang dapat sosangnim baru! Best kan?" Soal miss taeyeon dengan senyuman manis.
"Ala miss taeyeon. Wae tukar kami nak miss taeyeon." Classmate aku hanna bersuara.
"Tulah miss taeyeon nak miss." Kali ni mingyu pula.
Kawan ii nya mula mencemberutkan muka .
"Dah dah jngn mengaruh lah semua. Erm taehyung masuklah." Miss taeyeon memanggil seseorang dari dalam.
Weyy kaki dia!
Baju dia!
Muka dia!
"HANDSOMENYA!!" Jerit ku tetiba apabila melihat muka nya yang gojes tu
"Minji gedik weyy." Yein meluku kepala aku. Ni lebih dah seatmate aka bff lah.
"Minji dan jatuh cinta!" Yebin membuat highnote(?) didepan aku.
"Menyampah woi aku lagi kuat!" Seungkwan acah diva pulak
"Princess ace dah jatuh cinta !" Satu kelas serentak. Malu weyy malu
Mulut ni pun. Aku tampar mulut ku .
Buk! Buk!
"Hey kenapa buat mcam tu hbis mulut awk nnti ." Dia caring nya dekat aku. Cair gais
"Wuuuuu!!!" Yoojung join hanna duk kacau line.
"Dah dah. Kang smua lari padang." Miss taeyeon jerit .
"Miss kan cantik mna bleh garang." Dk memuji plak. Kembang bontot dia nanti.
"Btw saya kim taehyung. Boleh panggil sosangnim taehyung .okeyy class."
Miss taeyeon memberi isyarat untuk keluar dan berlalu pergi.
"Bye miss cantik gojes dari minji!" Sempat lagi nama aku naik kan s.coups.
"Kyahh!!" Aku tekup telinga.
Semua tergelakkan aku.
Tbc
Vote and comments.
YOU ARE READING
Accept Me Teacher ●Taehyung FF●
FanficSeronok bercinta tiba-tiba dia minta putus. Tak guna punya cikgu!