●Chapter 10 Thank and sorry●

121 7 0
                                    

[tae update twitter sem gilerr dia selfie 4 kotak cam dulu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[tae update twitter sem gilerr dia selfie 4 kotak cam dulu. seyya x kuat!bye]


"omma min keluar kejap yer(?)" minji menyarungkan kasutnya di pintu rumah.

"nak gi mana ni? kan dah malam bahaya la sayng." omma minji menghampirinya dan mengusap kepala minji.

"min nak keluar jumpa chingu jap. dia baru datang seoul."minji tersenyum manis kearah ommanya.

"okey balik awal tau."omma menurunkan tangan daripada kepala minji.

"eung omma." minji pun berjalan keluar dari kawasan perkarangan rumahnya.

pov minji//

mataku sibuk meliar mencari dongyeon chingu aku yang kata nak jumpa kat sini. aku mula berasa kurang selesa apabila ramai namja asyik pandang aku je. yelah sini kan club so banyak la namja. dongyeon ni pun satu nak jumpa tu jumpa la kat taman ke ni tak club jugak dia pilih. tak berubah!

"minjiiiii!! " aku toleh kearah suara tersebut. erh lah dorang ni buat apa kat club. tak ajak aku pulak tu keluar tak guna punya chingu. rasa macam nak je aku pelaangkung kepala dorang.

"kau buat apa kat sini minji?" yein memegang bahu aku.

"ouhh korang ingat korang je ke boleh keluar hah? tak ajak aku pulak tu." aku angkat tangan macam nak luku dorang.

"heh chill la. kitaorang ingat kau nak rehat kan kau masuk hospital. " hanna memeluk bahu aku pulak.

aku hanya menayangkan muka menyapah.

"kau buat apa kat sini hah minji?" yebin mula bersuara apabila aku tengok muka dia.

"aku tunggu chingu aku dia nak jumpa. korang b--

belum habis aku berkata-kata tertiba ada satu tangan lain mencuit belakang aku.

"erh wahh dongyeon! rindunya kau. btw wey korang ni chingu aku yang baru sampai seoul dongyeon."

"annyeonghasaeyo. dongyeon imnida. kwak dong yeon!" dongyeon bersalaman dengn kekawan aku.

"okey kajja kita masuk dalam tak best arr borak kat luar sejuk!" hanna menarik tangan kami dan menuju ke dalam.

"erk sosangnim? sosangnim buat apa kat sini?" yebin tetiba bersuara. kami semua pusing menghadap orang yang dimaksudkan oleh yebin .

"saya saja lalu n then nampak korang semua kat sini." kata dia.

macam kenallah suara ni. takkan ..

"tae,,,,taehyung,,,?" aku pandang mukanya dengan mata yang membuntang

"date yee kim minji?" soal dia sambil memandang tajam tepat ke mataku.

takuttttttttttttttttt!

jap aku kan tengah marah dia. so buat apa aku nak kesah pasal dia. EGONYA KAU MINJI! 

"ye date kenapa sosangnim?" balas aku selamba.

taehyung tersenyum sinis.


(SEKOLAH) 

"Good morning guys!!" yein membuat high note ketika tiba di depan pintu kelas.

"woii pagi-pagi memekak je kerja." jerit seseorang.

"minjiiii!! kau tau takk gosip baru ni !!" hanna aka tukang gosip dan yoojung berlari mendapat kan aku yang sedang sedap tidur dengan yebin.

"woi sabar arr runtuh banggunan kang!" yebin dengan muka tak puas hati terus menjerit tepat kat telinga dua ekor malaun tu

"elehh biarlah   minji kau tau tak hari ni hari last sosangnim ksayangan kau ada kat sekolah kita, kan dah ukup 3bulan" 

srsly! wae tae tak bagi tahu apa-apa pun? marah betul dia  OTOKAE??

kring! 

okey now masa blajar so kita blajar dulu

nanti lah aku pikir pasal tu 

mianhae taehyung aa

tibisi

Accept Me Teacher ●Taehyung FF●Where stories live. Discover now