Minji's
Aku sibuk menghadap camera sambil jari jemari ku menolak skrin camera. Handsome ja semua gambar suami aku kat dalam ni.
Dari gambar dia berjalan , duduk , makan , ish semua lah!. Balik korea nanti aku nak cuci dan letak dalam album bebanyak. Takut nanti rindu boleh tengok acewahh!
"Sayang jangan la senyap je. Suami awak ni bosan." Dia meletakkan tangan nya diatas bahu aku. Sedap dia je!
"Nak cakap apa? Lagi pun tinggal berapa minit je lagi nak bertolak balik korea. Saya penat la. Nanti sampai korea saya cakap dengan awak sampai tak nak berhenti ya." Aku tergelak kecil setelah melihat muka monyok dia.
Ya Tuhan kenapa comel sangat! Terima kasih Ya Tuhan kerana menjadikan taehyung sebagai pendamping hidupku. Aku bahagia sangat! ~
+++Bumi korea kini hanya diterangi cahaya bulan dan lampu jalan. Aku dan taehyung baru tiba di rumah kami setelah melawat kedua dua keluarga tercinta.
Pada mulanya, taehyung mahu mengajak aku pulang berehat dahulu. Esok baru datang melawat kedua keluarga.
Tetapi aku menolak sebab terlampau rindukan mereka. Manja kan? Hahah gedik je.
Aku menukar pakaian fomal kepada baju tidur yang dibeli oleh taehyung di dubai. Cantik katanya. Baju ni tidak sexy tetapi hanya cantik. Cuma cantik dan terlampau cantik. Maklumlah daripada orang yang kita cinta.
Baju labuh hingga kebuku lali berlengan pendek dan kainnya lembut. Ada corak bunya besar di hujung bawah kain. Bunga berwarna putih dan baju ini berwarna hijau tua.
Cantik! Tak dapat dibayangnya.
Mujur tadi aku mandi sekejap dekat rumah omma aku. Jadi tak perlu berebut bilik mandi.
Taehyung sudah keluar dari tandas aku pandang dengan senyuman manis.
Dia memakai tuala di pinggang. Rambut kering je. Mandi kerbau dia ni.
Dia menghampiri aku dan memeluk aku dari belakang. Sambil bergerak kekiri dan kekanan perlahan lahan."Sayang. Gomawo ~ baju ni cantik sangat. Pandai awak pilih." Aku mengenggam sebelah tangannya yang berada di perut aku dan dibawa ke bibir. Lalu aku kucup lembut.
Aku tak tahu kenapa tapi cinta aku kepada dia semakin bertambah setiap hari. Jujur aku sangat mencintai lelaki ini. Tolong jangan pisahkan aku dengannya.
"Nae. Lagi pun sayang pakai apa pun nampak cantik. Isteri saya cantik! Dulu saya bodoh sebab tinggal kan awak dan lukakan awak. Sebab saya juga lah awak cuba bunuh diri. Mian chagiya." Dia meletakkan kepala di bahu aku dan mencium pipi kiri ku sekilas.
Aku senyum dan pusing menghadap dia.
"Terima kasih sebab terima saya kembali sayang." Dia cium bibir ku.
Aku senyum dan mengangguk dalam ciuman.
Tbc
+++Tenuk ni tak larat nak type la 😩
Aku rindu taehyung plk tetiba😐😂X sbar nk buat part sedih ii 😂
Bye !
YOU ARE READING
Accept Me Teacher ●Taehyung FF●
FanfictionSeronok bercinta tiba-tiba dia minta putus. Tak guna punya cikgu!