Rozdział 27

16 3 4
                                    

Następnego dnia wstałam o 10 nie poszłam do szkoły gdyż czułam się źle.Zeszłam na dół,zjadłam śniadanie i pobiegłam do swojego pokoju.Ubrałam się w to :

zrobiłam luźnego warkocza i włączyłam telewizje

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

zrobiłam luźnego warkocza i włączyłam telewizje .Oglądałam jakieś tam seriale , położyłam się i zasnęłam.Po około 2 godzinach usłyszałam trzask drzwiami, przestraszyłam się .Zeszłam po kryjomu na dół i zauważyłam jakiegoś dziwnego chłopaka wyglądał na psychopatę.Zauważył mnie chyba uciekłam do łazienki z telefonem.Zadzwoniłam do Huntera i na policję,po chwili przyjechały psy a do łazienki wbił psychopata.Uderzyłam głową o umywalkę, przez chwilę leżałam w kałuży krwi i wtedy urwał mi się film.Trafiłam do szpitala tak po wybudzeniu powiedział mi Hunti,oznajmił mi również że złapali tego psychola i wtedy zaczęłam panikować gdyż przypomniała mi się jego twarz - był to Jacob według mnie ale nie pamiętam dokładnie.Na salę wszedł lekarz powiedział że jutro raczej mnie wypuszczą ale narazie muszę leżeć w szpitalu.Do końca dnia oglądałam razem z Hunterem filmy na laptopie,gdy nagle na moją sale weszła Suzan z Shawnem i wielkim miśkiem.Wręczyli mi go a ja im podziękowałam,poszłam usiąść na wózek inwalidzki i razem z moją psiapsi pojechałyśmy powiedziałam o tej całej sytuacji a ona powiedziała że to się już nie powtórzy bo mam Huntera, ją i Shawna. Poszłam na salę w której leżałam ubrałam się w pidżamkę którą mój kochany Hunti przywiózł i poszłam spać.

Forever ? Forever Hunter Rowland Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz