ETO CHAPTER 4 NA... TO THE HIGHEST LEVEL NA ITO!!! WOOOOHOOOOO! SANA MAGUSTUHAN NIYO TALAGA... PERO SANA WALANG MANLALAIT,....
BAWAL PO ANG NEGA SA COMMENTS.. OKAY??!! PARA LANG MALINAW...
KASI HINDI PO AKO NEGA NA TAO.. GUSTO KO PO AY LAGING MASAYA...
KUNG DI NIYO PO NAGUSTUHAN, WAG HARSH MASYADO ANG COMMENT...
OKAY LANG MAG-SUGGEST... AYOKO LANG NG BAD THINGS DITO...
I AM VERY OPEN TO SUGGESTIONS... :)
THANK YOU!!!
CHAPTER 4
ANDREI’s POV:
So, what am I gonna do now? I am finally with her alone. Hey, I’m not going to do something bad to her. I have no plans. I just wanna know her a lot better. Even if Franz and I are best friends, it’s typically different with Cassandra. She’s just a teenager. She don’t usually talk to me about personal things. And now, I wanna get to know her more. I want to be able to reach her heart. I mean, what are her plans for the future? When is she planning to take the board examination? Or, is she planning to go somewhere to take a long vacation? I want to know.
CASSEY’s POV:
Okay, yung totoo, kinikilig ako ngayon pa lang! I can’t believe I am actually right here beside him now. He’s presence is too intimidating. I don’t know what to do. Alam niyo ba kung anong pinapanood namin? Sobrang feel-good na movie, my favorite pa – Notting Hill starring Hugh Grant and Julia Roberts. Eh ‘di lalo ako kinikilig ngayon! Torture ito!
Andrei decided to break the ice between us while watching. Para kasi kaming tuod, we’re sitting one meter away from each other.
“Sandy, bakit ang layo mo naman? Takot ka ba sa’kin? Tara dito sa tabi ko,” he said while making a gesture na dun ako sa tabi niya maupo.
“Takot sa’yo? Bakit naman? I’m not afraid of you noh?” para wala ng tanong at ‘di sya magtaka, I moved beside him. We’re just almost a breath away from each other.
“So, do you really wanna watch this movie? Or just talk with me?” he asked me, while smiling. Ang ganda talaga ng teeth niya! Shiny-white! Lalo ‘ata akong nai-inlove. This is NOT so good!
“Uhm, ikaw, kung ano gusto mo…” I was too shy. I think ang pula na ng buong mukha ko sa sobrang hiya! Nararamdaman niya ba na may crush ako sa kanya? Or, mahal na pala? Dyahe.
He didn’t answer, but he turned off the television and faced me. I am on his right side. He looked intently into my eyes, as if telling me something. Then, he said, “Ang laki mo na talaga! Parang dati kinakarga pa kita, ngayon I doubt it kung magpapabuhat ka pa sa’kin?” he paused for a while and continued, “Why did you grow up so fast, my Sandy?”
I snapped and said, “When did I became YOURS, my big bear?” and laughed. I sounded mad at first, but the “my big bear part” blew it off.
He smiled. I can see the heart in his eyes.
“Ohh, I love how you say that. Makes me feel like I am yours.” Was he joking when he said that? He continued, “Ayaw mo bang tawagin kitang ganun? Matagal naman na kitang tinatawag na Sandy ah.. since nung nagkakilala tayo,” he explained.