Megismerkedés az udvarral 2/2

41 1 0
                                    

Word Count/Szavak Száma: 292

Ezután megkezdődött a maszkabál kitervelése. A királynő közölte, hogy milyen lesz a ruhája (hogy senki se varrasson ahhoz hasonlót).

Továbbá elkészítettük a menüt a lakomához. Összeírtuk a meghívottak listáját. A meghívók megírása az írnokokra hárult.

S mindezek ellenére semmi kedvem nem volt egy újabb álarcosbálhoz.
Azzal nyugtattam magamat, hogy teljesen más dolog miatt vagyok itt, mint korábban.

"Igazán izgalmas. Nem gondolja?" Kérdezte tőlem Beatrice, akit csak gondolataimban mertem így nevezni, de még akkor sem gyakran.
"Nem ez lesz az első maszkabál, amin részt veszek." Feleltem a ruhám kinézetét fontolgatva a fejemben.

Mrs. Crawford kuncogott egy kicsit kecses gyűrűkkel teli ujjait szája elé emelve mielőtt folytatta volna.

"A trónörökös megérkezésére céloztam." Egyetértően bólintottam habár nem különösebben érdekelt a trónörökös, ugyan az tény, hogy viszonylag fiatal, de nem éppen a legmegfelelőbb ember a királyság vezetésére.

Ezt a véleményt többen is osztották korábban, de most, hogy a király már nem örvend olyan jó egészségnek egyre kevesebbszer hallani.

Senki sem szándékozik, bajt hozni a saját fejére mikor bármelyik nap a legidősebb fiú kerülhet hatalomra.
Tudni illik a dauphine (azaz a trónörökös franciául) könnyen befolyásolható férfi volt, amit jó páran az előnyükre fordítottak volna.

Nem beszélve a szerencsejáték és alkohol függőségéről (habár úgy hallottam, hogy az előbbiről már leszokott és, hogy azon van, hogy felhagyja az utóbbi szeszélyét is.).

Nem egyszer halmozott fel adóságokat, amiket a királynak a kincstárból kellett kifizetnie ahelyett, hogy kereskedelemre vagy az ország védelmére és iskolák meg templomok építésére fordított volna.

"A királyné elmegy, meglátogatja a királyt. Amíg tart a látogatás szabadon azt tehetjük, amit óhajtunk." Lépett oda mellém Beatrice mármint Mrs. Crawford.

"Nem is tudom. Elkezdhetnénk a szabóval elkészíttetni a ruháinkat, hogy időben kész legyenek a herceg érkezésére." Javasoltam.

Mrs. Crawford beleegyezése jeléül bólintott egyet, majd mind a ketten elhagytuk a termet.

A/N: Öszintén nem tudom miért írtam bele azt, hogy dauphine. 😅
De egy könyvben olvastam és megragadt az emlékezetemben.

 😅De egy könyvben olvastam és megragadt az emlékezetemben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Azure Necklace [Átírás Alatt/Under Editing]Where stories live. Discover now