Masquerade 2/2

42 2 0
                                    

Word Count/Szavak Száma: 368

Nem jött válasz, de egy zár kattanását hallottam.

Se baj, van itt valahol egy rejtekajtó, amin keresztül Berta szokott közlekedni csak megkell találnom, hogy hol.

Az ajtó keresésével eltöltöttem még öt percet.

Már felakartam adni a keresést mikor megláttam egy kis rést a krémszínű tapétán, hátrébb lépve megbizonyosodtam róla, hogy ajtó formája van mielőtt kinyitottam volna.

Lépcsőkkel találtam szembe magamat a szűk folyosón.

Az ajtó becsukása után balra vettem az irányt, remélve, hogy a folyosóra jutok ki.

"Kisasszony ön mit keres itt?" Hallottam egy meglepett kiáltást.
"Beragadt az ajtóm és ki szeretnék jutni a folyosóra.
Igazán hálás lennék, ha segítene."

Néztem kérően a cselédre. Vajon bevette a hazugságomat?
"Kérem, kövessen." Mondta megelőzve, így sétáltunk jó néhány percig mire megérkeztünk egy hasonló ajtóhoz, mint ami a szobámban is volt.

"Innen már minden bizonnyal tudja az utat." Mondta majd sarkon fordult.
Még megköszönni se volt időm a segítségét.

Kinyitva az ajtót, egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el ajkaimat.

"Ms. Dawson?" Nézett rám kérdően Berta.
"Megtudnád nekem mondani mi tartott fel téged?" Néztem rá szigorúan.

"Ms. Roberts a folyosón talált és elküldött felszolgálni az esten. Nagyon sajnálom Ms. , igazán nem akartam kellemetlenséget okozni önnek." Mondta a lábát nézve.

"Nem történt semmi, de beragadt az ajtóm, ezért kellett ezen az útvonalon jönnöm. De most már jobb, ha megyek így is később érkezek, mint azt eredetileg terveztem." Közöltem vele sietve ismételten hazudva.

De nem láttam értelmet abban, hogy elmondjam az igazat, hisz lehet, hogy pont Berta zárt be. Gyors léptekkel a bálterem felé vettem az irányt.

Egek, még ilyet ennyit még nem késtem egyetlen egy eseményről sem. Remélem Bertának igaza lesz és megéri késnem egy kicsit.
A hatalmas ajtó mögül, kiszűrődött a zene.
Az őrök kinyitották az ajtókat előttem.

A túloldalon lépcsőkkel találtam szemben magamat.

A nevemet ezúttal nem jelentették be, minthogy ez egy maszkabál volt.

Sok szempár szegeződött rám, voltak akik irigységgel néztek rám, mások pedig érdeklődéssel.

Nagyon remélem, hogy az érdeklődés nem szexuális jellegű, hanem inkább kíváncsiság kilétemmel kapcsolatban.

Amilyen magabiztosan csak tudtam lesétáltam a lépcsőkön.

Senki sem tudja ki vagy nyugtattam magamat.

A kíváncsiskodó tekintetek szerencsére elfordultak tőlem.

Mrs. Crawfordot kezdtem el keresni a tömegben, de nem sokáig jutottam, mert lekértek táncolni.

A tánc után tovább kutattam gardedámom után.

A tánc után tovább kutattam gardedámom után

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Azure Necklace [Átírás Alatt/Under Editing]Where stories live. Discover now