Word Count/Szavak Száma: 603
A/N:Elise báliruhája fönt látható.Öt hosszú nap után végre megérkeztünk a szállásunkhoz, azaz a nagybátyámékhoz.
Én szívesebben maradtam volna Pénelopékénál, de apánk azt mondta jobb, ha egy helyen maradunk és különben is Pénelopénak van elég gondja.
Első napunkat nagybátyámékkal töltöttük. A második napon anyám úgy döntött eljött az ideje, hogy új ruhákat varrasson számunkra a nyitóbálra.
Izgatottan vártuk a szabó megérkezését, aki a nagynéném szerint a legjobb volt a városban így persze többet kért, mint bármelyik másik szabó.
A szabó, akinek neve nem más volt, mint Mr. Bronson megkérdezte milyen színű ruhákra gondoltunk.
Mindenki más milyet szeretett volna így kénytelen volt mindegyikőnk kérését lejegyzetelni egy papírra.
Azt mondta, hogy még két napjába fog telni, levenni a méreteinket s megszerezni a megfelelő anyagú, színű anyagokat.
E két nap elteltével megvolt az első ruhapróbánk másnap a második és harmadik, míg végül minden ruha elkészült leírásainknak és képzeletünknek megfelelően.
S végre az ötödik napon elérkezett a bál.
De ez alkalommal nem lesznek álarcok csak divatos esetenként nevetséges ruhák meg persze fényűzés.
Órákba telt mire mind elkészültünk, de megérte. Levendula lila ruhám ujjait gyönyörű csipke szegélyezte.
Három hintóval mentünk a kastélyhoz.
Egyben nagybátyám és nagynéném meg a szüleim utaztak a másik kettőben pedig mi.Mire megérkeztünk a kastélyhoz a bál már javába folyt. De, ahogyan nagynéném szokta mondani "Jobb később, mint soha.,,
Ugyan kétlem, hogy ezt a kifejezést erre használjuk. Ő mégis előszeretettel használta ilyen esetekre.•Bálterem•
Belépve a bálterembe színek tömkelege fogadott ruhák és egyéb kiegészítők formájában.
A neveink bejelentése és a királyi család üdvözlése után mi is kedvünkre táncolhattunk s cseveghettünk, mint akármelyik másik meghívott vendég.
Mindezek ellenére a szüleink mellett kellett maradnunk legalábbis addig, amíg apánk be nem mutat minket az általa fontosnak ítélt személyeknek.
Nagyjából egy órával a bál kezdete után kezdtem érezni, hogy szükségem van friss levegőre ezért kimentem egy kisebb erkélyre.
Tartottam attól az eshetőségtől, hogy az fog történni, mint évekkel ezelőtt így egy-két perc elteltével úgy határoztam, hogy visszamegyek.
Út közben neki mentem egy embernek.
"Annyira sajnálom...elkalandoztak a gondolataim és nem vettem észre, hogy itt áll." Mentegetőztem az előttem álló szőke férfinak majd elsétáltam mellette.Hátra nézve csodálkozva tapasztaltam, hogy az immár mögöttem álló fiatalember nem csak kimondottan magas, de jóképű is volt emellett nem tűnt nálam sokkal idősebbnek sem.
Vajon látni fogom - e még az est folyamán? Amennyit tudok róla egy öntelt, önző és arrogáns alak is lehet, és ki tudja kinek a fia. Nem mintha az nekem annyira számítana.
De a családom főként az apám nem egyezne bele semmi olyan kapcsolatba, amiből mi jönnénk ki rosszul. Ilyen például egy szegényebb udvarló esete.
"Elise már kerestelek, gyere." Húzott maga után Emily.
"Hadd mutassam be neked Benwick grófot." Mondta az előttünk álló úrra célozva.
"Nagy megtiszteltetés találkozni önnel uram." Mondtam pukedlizve egyet. A gróf idős férfi volt már.
"Én is felettébb örvendek a találkozásnak Ms." Mondta a gróf kezet csókolva.
"Elnézésüket kérem megígértem a grófnőnek egy táncot." Megvártam, míg hallástávolságon kívülre ért mielőtt feltettem volna kérdésemet nővéremnek."Mi okod volt bemutatni a grófnak?" Kérdeztem nővérem felé fordulva.
Emily arcán egy sejtelmes mosoly jelent meg.
"Az égvilágon semmi hátsó szándékom nem volt veled kapcsolatban, de a grófnak van egy fia aki......" Szóval innen fúj a szél. Emily esetleg talált magának egy udvarlót.
"Akit megfelelőnek találsz arra, hogy házasság kötessék közted és közte?" Kérdeztem felvonva egyik szemöldökömet.
"Talán de nem hinném, hogy apánknak megfelelne." Mondta csalódottan.
"Ezt mégis miből gondoltad?" Kérdeztem meglepetten. Nagyon remélem a szóban forgó férfiúnak a neve szerepel azon a listán.
"Tudod milyen. Már biztosan van egy névsora arról, hogy kik kérték meg a kezemet vagy legalábbis azokról, akiket megfelelőnek ítél."
Emilynek teljes mértékig igaza volt, de ezt nyilván nem közölhettem vele.
A/N: Remélem jól szórakoztatok a rész olvasása közben. Van bármi véleményetek vele kapcsolatban?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Azure Necklace [Átírás Alatt/Under Editing]
RomantizmThe fantastic cover was made by: -midnightwishes A fantasztikus borítót készítette: -midnightwishes Az élet nem egy leányálom Elise számára,ötödik gyerekként semmi megterhelő feladatnak nem kéne vállaira nehezednie. Sajnos ambíciózus apja másként g...